Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nästa vecka ger vi järnet!! Ny våtdräkt!!!

• Nästa vecka ger vi järnet!! Ny våtdräkt!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 13 november, 2003 vid 14:44

Högtrycket adjö – Torsdagen 13 november
    Högtrycket har nu packat och tackar för sig. De atlantiska lågtryckssnurrorna bjuder upp till dans allt medan de närmar sig våra trakter. Siktet är inställt någonstans mitt på Sverige. På lång sikt ser det ut som om de här piltavlorna (=lågtryckens isobarer) går över från att vara 5-ringade till att bli 10-ringade. Det betyder blåsigt och någon av piltavlorna kan bära med sig storm. Men vilken av dem är svårt att säga. En blåsig framtid väntar i alla fall.
    Kjell Lindström

Inte illa men jag behöver en ny dräkt!! Har dom storlek 52 kvar i varberg????? Nån som vet!!!

anonym-anvandare svarade 22 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • endy

Medlem
    13 november, 2003 vid 15:13

Det låter inte fel de….bara det nu kan stämma för en gångs skull oxå tongue.gif

De har ju en hel massa dräkter i Varberg så någon 52:a har de ju, bara att slå dem en pling på lördag eller kika in..

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2003 vid 20:00

På lördag blir det ny dräkt!! Sen nästa vecka ska jag ge järnet varje dag om det blåser!! Är ledig!!!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications