Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Natti Natti Steffo!
- 
Besynnerlig ? 
 Jävligt fåning skulle jag kalla den!
 Fick du för lite uppmärksamhet som barn ”patrikol” ?Martin 
- 
Tja vad skall man svara på ett sådant påhopp? För det första så är det ingen som tvingar dig att gå in på denna tråden som du inte fattar! Sedan berättar nog dit uttalande mer om din barndom än min! 
- 
Ja man skall nog vara en inbiten Steffoian för att fatta vissa trådar här på Steffo men det finns en tråd för alla nästa  
 Liksom det som är meningen med ett forum. Det finns en del som bara gnäller på andra om deras inlägg och oftast är det dom som inte kommer med något konstruktivt själv men dom finns ju överallt ute i samhället gnällspikarna som vet precis hur alla andra skall bete sig efter deras premisser. Så dom får vi tyvärr stå ut med även på Steffo men vi kan ju alltid trösta oss med att som dom vill man aldrig bli.
- 
natti, natti! 
 Sitter på jobbet och somnar snart… som vanligt!
 Var och såg en grym konsert igår förresten, Erykah Badu. Kommer hon norrut så missa den inte. Tala om en artist.
 Lav ya all. Snälla håll tillbaka med påhoppen.
- 
Du har helt rätt ”patrikol”, det är ingen som tvingar mig att läsa den här tråden! 
 Det jag undrar är bara vad syftet med steffo skulle vara om man bara skulle sitta och läsa rubriker?
 För övrigt har jag inte påstått något om din barndom överhuvudtaget. Så vitt jag kan se är det ett frågetecken i mitt inlägg, inget annat!
 Men ok, eftersom den här tråden uppenbarligen innehåller för mycket konstruktivitet för att jag, en av ”samhällets gnällspikar”, ska förstå så är det väl bara att kasta in handuken ?!Martin 
- 
Hade inte Kite-forumet ett off-topic forum för sånna här inlägg?!! 
- 
Svar till: 
 Du har helt rätt ”patrikol”, det är ingen som tvingar mig att läsa den här tråden! 
 Det jag undrar är bara vad syftet med steffo skulle vara om man bara skulle sitta och läsa rubriker?
 För övrigt har jag inte påstått något om din barndom överhuvudtaget. Så vitt jag kan se är det ett frågetecken i mitt inlägg, inget annat!
 Men ok, eftersom den här tråden uppenbarligen innehåller för mycket konstruktivitet för att jag, en av ”samhällets gnällspikar”, ska förstå så är det väl bara att kasta in handuken ?!Martin [/ QUOTE ] Så vitt jag kan se så har jag aldrig påstått att du påstått någonting, jag skrev att det var ett påhopp och det var det med eller utan fråge tecken! Personangrepp är inte populära på Steffo så det är bra om du kan undvika dom i fortsättningen. Om du tror att just denna tråden kom till för att vara konstruktiv så kan i allafall jag inte se hur du kom fram till det. 
- 
Håller med dig till fullo! Som tur är så kan man inte styra vad det blir av vissa trådar. Det här var tänkt som en kul grej i lite ”Macken anda” som vissa redan förstått och andra inte. Tyvärr så mynade den ut i person angrepp istället så det är väl dags att lägga ner denna tråden nu. 
 Mvh Patrik
- 
Svar till: 
 Håller med dig till fullo! Som tur är så kan man inte styra vad det blir av vissa trådar. Det här var tänkt som en kul grej i lite ”Macken anda” som vissa redan förstått och andra inte. Tyvärr så mynade den ut i person angrepp istället så det är väl dags att lägga ner denna tråden nu. 
 Mvh Patrik[/ QUOTE ] Uschdå!! Var det jag som startade detta…Trist att det skulle bli så, men jag hoppas ni förstod att det var inget som helst påhopp från min sida, mer en fundering i all fredlig anda.. Peace out 
- 
Kan säga att jag haft både en och två fundering om vissa trådar.  Men kan inte se att du skulle ha startat någonting! Undra kan man ju alltid göra det är väl det man har forum till. Mvh Patrik Men kan inte se att du skulle ha startat någonting! Undra kan man ju alltid göra det är väl det man har forum till. Mvh Patrik
Logga in för att svara.