Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Natti Natti Steffo!
- 
Svar till: 
 Håller med dig till fullo! Som tur är så kan man inte styra vad det blir av vissa trådar. Det här var tänkt som en kul grej i lite ”Macken anda” som vissa redan förstått och andra inte. Tyvärr så mynade den ut i person angrepp istället så det är väl dags att lägga ner denna tråden nu. 
 Mvh Patrik[/ QUOTE ] Det var tydligen inte dags att lägga ner denna tråd ändå?  
 Mycket snack och lite hockey!
 Kan bara instämma i var ”Surfskutt” var inne på tidigare i tråden. Fortsätt den här barnsliga tråden inne på ”Off topic” istället så slipper vi som är intresserade av vettiga inlägg att så se eländet inne på Kite-konfen!Vänligen 
 Martin
- 
Mycket skitsnack och ingen hockey! Får jag väl kontra med då. 
 Eftersom folk fortfarande skriver här så rättfärdigar den sig fortfarande så fort det inte är någon som skriver i en tråd så självdör den. Nej gnällspiken kom med något eget istället för att gnälla på alla andra. Har du inget roligare för dig än att gnälla på andra?
- 
nä det här är en kul tråd man kan se vlika som är kväls /morgon pigga jag har desväre datan stäld så att jag stör andra om jag sitter uppe och dom vill sova så jag får nog alldrig säga godnatt eller god mordon natti natti:) 
- 
Du anser att du missar poängen lite grann ”patrikol”. 
 Steffo har med tiden utvecklats och förbätttrats, och fler forum har tillkommit just för att skilja olika kategorier av trådar åt. Detta för att relevanta ämnen ska kunna diskuteras på varje forum och för att man ska slippa ett virr-varr av icke-relevanta ämnen! Man kan bara föreställa sig hur jobbigt det skulle vara om man exempelvis blandade ”köpes” med ”säljes”.
 Är då inte ”Off-topic”-forumet rätt ställe för denna tråd,? Vänligen 
 Martin
- 
Svar till: 
 Du anser att du missar poängen lite grann ”patrikol”. 
 Steffo har med tiden utvecklats och förbätttrats, och fler forum har tillkommit just för att skilja olika kategorier av trådar åt. Detta för att relevanta ämnen ska kunna diskuteras på varje forum och för att man ska slippa ett virr-varr av icke-relevanta ämnen! Man kan bara föreställa sig hur jobbigt det skulle vara om man exempelvis blandade ”köpes” med ”säljes”.
 Är då inte ”Off-topic”-forumet rätt ställe för denna tråd,? Vänligen 
 Martin[/ QUOTE ] 
 hade egetnligen inte tänkt lägga mig i men vafan..
 orka bry sig Flash?? känns de som att det verkligen hugger till i hjärtat när du ser en ”natti natti steffo”tråd i kitesurfingforumet där du vanligvis inte brukar va? känns de som att det verkligen hugger till i hjärtat när du ser en ”natti natti steffo”tråd i kitesurfingforumet där du vanligvis inte brukar va?personligen tycker jag att de e kul!   
- 
Hörru du Henning, put a sock in it ! 
 Du verkar också missat poängen, och vad vet du om mitt Steffoanvändande om jag får fråga ? Hoppas att du inte är korkad nog att basera dina slutsatser om mig på antal gjorda inlägg eller något annat liknande ? 
 Detta har i mina ögon utvecklats till lite av en diskussion emellan mig och Patrikol, där jag dumt nog gick ut lite hårt. För detta kan jag inte annat än be om ursäkt (till dig ”patrikol”).
 Vad dig anbelangar Henning, så är du givetvis ytterst välkommen att replikera men se då till att tänka till något innan.Vänligen 
 Martin
- 
Det håller jag med om att det är, men om man tycker så, då kontaktar man bara kitekonfmaster tycker han som du så flyttar han inlägget åt dig inte mig emot det passar som du säger bättre där. Ursäkten mottagen med glädje! Ha en skön dag! 
 Mvh Patrik  
- 
Får lov att önska dig en skön dag likaså, patrikol! 

Simma lungt…
 Martin
- 
Håller med henning.. 
 orka bry dej..
 när folk skriver ”vilka ska till habo idag”…
 eller ”skåne lördag”
 har inte sånna inlägg till Session?
 varför klagar du inte på dom?
- 
Svar till: 
 Hörru du Henning, put a sock in it ! 
 Du verkar också missat poängen, och vad vet du om mitt Steffoanvändande om jag får fråga ? Hoppas att du inte är korkad nog att basera dina slutsatser om mig på antal gjorda inlägg eller något annat liknande ? 
 Detta har i mina ögon utvecklats till lite av en diskussion emellan mig och Patrikol, där jag dumt nog gick ut lite hårt. För detta kan jag inte annat än be om ursäkt (till dig ”patrikol”).
 Vad dig anbelangar Henning, så är du givetvis ytterst välkommen att replikera men se då till att tänka till något innan.[/ QUOTE ] Hmm nu får jag nog lägga mig i lite oxå… man undrar lite vem det är som har missat poängen här? och då menar jag inte nödvändigtvis poängen med detta inlägg utan mer poängen med hela forumet… Jag är ganska säker på att dom flesta här vet att jag är mycket för det här med och hålla saker och ting ”kite relaterat” det är oxå därför ”offtopic” kom till för inte så länge sen, MEN en sak som man oxå reagerar på är att vi som har vatt med ett tag känner (och gillar ; ) varann ganska väl både här och IRL och jag vill nog gärna att detta ska va ett seriöst forum men oxå en mötesplatts för vänner där vi kan diskutera kite i största allmänhet och va lite trevliga (genom att tex. säga G’natt eller G’morrn till varann) mot varandra ; ) allt i god ton med mycket humor. Vi kan inte bara svara sakligt på alla nybörjar och andra frågor hela tiden för då blir steffo väldigt opersonligt. Eftersom du inte har varit med så länge så känner du oss inte personligen och då förstår du kanske inte humorn i detta inläggt? men va lung så fort det blir sommar kommer vi träffas igen och kitea grilla och ha trevligt så möjligheten kommer att få va del av gemenskapen ; ) Om det hadde varit ett inglägg med totalt meningslöst eller stötande innehåll hadde det vart borttaget för länge sen, det här tycker jag personligen är rätt sött men om marioteten vill att det flyttas till ”offtopic” så fixar vi väl det oxå… Ang. dig och vad du står för, vad ska vi basera vår åsikt om dig på om inte dina inlägg? detta är ett forum och du är i princip anonym (även om du har reggat dig, tack för det föresten) vi vet inget om dig! klart vi dömer dig efter dina inlägg, ju fler du gör ju bättre/sämre blir ditt rykte här, e det inte så ett forum funkar? nästa gång du tänker hakka på någon kanske du skulle kolla lite mer villka som har skrivit och hur länge dom har varit med? och om ett inlägg inte intresserar dig så titta inte på det! man brukar kunna dömma ut inlägg redan när man läser överskriften, och om man inte gilla det första ggn så kanske man kan låta bli och titta igen. dessutom är det du som håller tråden vid liv nu, har du tänkt på det? vänligen KiteKonfMaster Pan 
- 
Bra inlägg. 
 men han har varit medlem sedan 13/10/2002.
 fast å andra sidan så håller jag med dej i allt annat.
 ha kvar tråden här…
- 
uppss kanske skulle forska lite själv innan fingrarna börjar röra sig över tangentbordet ; ) men menar naturligtvis gjorda inlägg… //Pan 
- 
Ja.. 
 men vi förstår i alla fall va du menade..
 det är ju det viktiga..  
- 
Hej bäste Pan! 
 Jag är fullt medveten om att jag varit delaktig i att hålla denna tråd vid liv och jag hade tänkt/hoppats på att kunna lämna tråden nu. men jag gör ett sista inlägg!
 Du får ursäkta mig Pan, men även du drar vissa slutsatser på lösa grunder i ditt inlägg.” Vi kan inte bara svara sakligt på alla nybörjar och andra frågor hela tiden för då blir steffo väldigt opersonligt. Eftersom du inte har varit med så länge så känner du oss inte personligen och då förstår du kanske inte humorn i detta inläggt? men va lung så fort det blir sommar kommer vi träffas igen och kitea grilla och ha trevligt så möjligheten kommer att få va del av gemenskapen ; )” Du har helt rätt i att jag inte känner alla som huserar här på konfen personligen och det kommer jag med all sannolikhet inte ha möjlighet att göra heller. Däremot har jag stött på en och annan kiteare i verkliga livet även om mötenas längd har varierat. (Jag vet bl.a att du Pan , e en i mina ögon jävligt skön, skäggig snubbe som inte bangar för att tända en cigg i samma veva som du äntrar vattnet!  Har även hjälp dig att försöka få igång din buss vid ett tillfälle!). Har även hjälp dig att försöka få igång din buss vid ett tillfälle!). Trots detta anser jag inte att du och jag känner varandra speciellt personligt och jag kan tyvärr inte som du, se det söta i inlägget och reagerade därför. För är det inte så att Steffo är till för alla, eller är det bara förunnat några få kompisar att skriva här? Vi är många över hela landet som använder forumet på olika vis, såväl inloggade som anonyma och jag är övertygad om att det är fler än jag som tycker att tråden är ganska fåning och ligger på fel ställe. Därmed inte sagt att den inte ska få existera ! ”klart vi dömer dig efter dina inlägg, ju fler du gör ju bättre/sämre blir ditt rykte här, e det inte så ett forum funkar?” Det hoppas jag inte! Hur kan antalet inlägg avgöra hur bra eller dåligt ens rykte blir? Borde inte det baseras på vad man skriver och inte på hur många gånger man skriver? 
 (I mitt fall är säkert jag, och mitt rykte, i mångas ögon, nere i skiten och simmar nu p.g.a. vad jag skrivit, men det är väl priset jag får betala för mina åsikter?!)Väl mött Pan… 
 Martin(detta blir det sista från mig…Ha d gött !!!) 
Logga in för att svara.