Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nätverk med surffilmer!!
-
hahah few more ”surf” films………
Deep Wetness..
The Long Ride…
Dripping wet Stick Riders…..
Taste the Salty Magic…..
Tight Rubber Riding…
White Foam……..Anyone not seen any of them?
-
Har ni hört talas om piratebay annars??? Måste vara det enklaste, har ju själv lagt upp några torrentlänkar här, det tradiga är att den laddas bara hem sen skiter man i att seeda. Det är sååååå lite som behövs, räcker att hålla en ratio på 1.0, alltså ladda hem filmen och dela med sig filmen en gång, dvs är filmen 696mb delar man med sig 696mb när man fått hem den, mycket enklare än DC++.
Plus kitesboarders i hela världen kan hjälpa till att hålla torrenten vid liv.
Här får ni Stance 28 av mig.
-
@SkånePaul 367654 wrote:
Har ni hört talas om piratebay annars??? Måste vara det enklaste, har ju själv lagt upp några torrentlänkar här, det tradiga är att den laddas bara hem sen skiter man i att seeda. Det är sååååå lite som behövs, räcker att hålla en ratio på 1.0, alltså ladda hem filmen och dela med sig filmen en gång, dvs är filmen 696mb delar man med sig 696mb när man fått hem den, mycket enklare än DC++.
Jag tankar den och seedar hela dagen nu med 10mbit.
-
@SkånePaul 367684 wrote:
Tänkte väl det, jag kör ju för fullt!
min e klar, så seedar bara nu så det är bara att ladda
-
Jag tror på DC hub för steffo members only, enda riktiga…
men jag är inte hacker nog för att ha koll på hur man startar en..
-
@SkånePaul 367654 wrote:
Första gången jag lyckas ladda hem en torrent och det går snabbt!
-
Det är ett mycket bättre sätt än DC++, högre hastighet (om folk seedar givetvis!), stabilare och mer lättåtkomligt.
DC++ är en svunnen grej tycker jag…(ok till musik möjligtvis)
-
Jag tycker torrents är bättre. http://www.extremebits.org/login.php är väl ett bra ställe att samla lite kitetorrents på? Kräver dessutom en ratio på 0.6 så det finns lite incitament att seeda.
-
@Yann 367698 wrote:
Jag tycker torrents är bättre. http://www.extremebits.org/login.php är väl ett bra ställe att samla lite kitetorrents på? Kräver dessutom en ratio på 0.6 så det finns lite incitament att seeda.
Låter skitbra! Tycker vi kör där.
Logga in för att svara.