Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nätverk med surffilmer!!

• ollefax

Medlem
    3 mars, 2007 vid 11:11

@Yann 367698 wrote:

Jag tycker torrents är bättre. http://www.extremebits.org/login.php är väl ett bra ställe att samla lite kitetorrents på? Kräver dessutom en ratio på 0.6 så det finns lite incitament att seeda.

Jag lyckas inte ladda ner någe därifrån. Använder bittorrent. Vad ska jag göra?

• nundy

Medlem
    3 mars, 2007 vid 11:19

@jezaja 367864 wrote:

Funderar på en egen torrent-tracker, kanske vore något? Tar ju ingen bandbredd att slänga upp och dessutom helt lagligt.
    Problemet är kanske att vi blir för få som seedar, vore nice om vi kunde få en egen kategori på någon halvstor invite-tracker.

Nu snackar du mambo jambo som konsumenterna inte förstår 😀

• kasimir

Medlem
    3 mars, 2007 vid 11:26

Det gick bra att få ner Endless summer. Tog 35 min för ca 690mb.

Skotten dags att prova din ftp, men blir inte den jäkligt ansträngd om många laddar samma sak? Torrents kanske är det bästa om folk seedar som de ska. Om alla som laddar ner behåller torrentfilen så kan man i varjefall börja seeda igen om det är någon som vill få ner filmen, så slipper vi döda torrents.

• skanepaul

Medlem
    3 mars, 2007 vid 16:20

fan extremebits är ju klockren!

Men tyvärr kan inte vem som helst lägga upp filmer och man måste packa filmerna igen.

Så det får vi tyvärr lägga ner igen.

Jag röstar för piratebay!

• jockster

Medlem
    3 mars, 2007 vid 18:32

@SkånePaul 367654 wrote:

Har ni hört talas om piratebay annars??? Måste vara det enklaste, har ju själv lagt upp några torrentlänkar här, det tradiga är att den laddas bara hem sen skiter man i att seeda. Det är sååååå lite som behövs, räcker att hålla en ratio på 1.0, alltså ladda hem filmen och dela med sig filmen en gång, dvs är filmen 696mb delar man med sig 696mb när man fått hem den, mycket enklare än DC++.

Plus kitesboarders i hela världen kan hjälpa till att hålla torrenten vid liv.

Här får ni Stance 28 av mig.

http://thepiratebay.org/tor/3630088

Galet , skön film! Ni som sitter på flera filmer, kasta upp dom för helvede!

• skanepaul

Medlem
    3 mars, 2007 vid 18:50

Det är ju det största problemet verkar det som…Ingen lägger ut dem!!

• nundy

Medlem
    3 mars, 2007 vid 21:46

@skotten 367849 wrote:

serious, why not let me put them up on the ftp, I have like 60gig free space, 10gb up/down, no limit……

Tony.. fixa lite konton och adresser och sånt och posta det så kan vi testa! Jag är jääääävligt taggad på att få något som fungerar pronto!!

• kasimir

Medlem
    3 mars, 2007 vid 21:52

Torrent funkar nog bäst. Håller på att ladda upp nu med SendThisFile men det går inte så snabbt och så ligger de bara kvar i tre dagar. Tack för Endless Summer Nundy den e grym har du 2an också?

• nundy

Medlem
    3 mars, 2007 vid 22:05

ja den ligger här nånstans.. vi får ta det via torrent eller ftp!

• johanw

Medlem
    3 mars, 2007 vid 22:22

@nundy 367952 wrote:

Tony.. fixa lite konton och adresser och sånt och posta det så kan vi testa! Jag är jääääävligt taggad på att få något som fungerar pronto!!

de fungerar bra som fan har laddat lite där innan..

• skanepaul

Medlem
    3 mars, 2007 vid 23:48

suck…jag ger upp…

• skotten

Medlem
    4 mars, 2007 vid 00:40

FTP is up…. if its ever down… msn me.

or

Mail me if ya want an account and I will hook you up with space

• skanepaul

Medlem
    4 mars, 2007 vid 08:46

Varför FTP när det är så mycket bättre med torrents? Alla kan lägga upp direkt, behövs inga konton. Vi kan ju posta länken här så blir seedningen inga problem heller för vi vill väl hjälpa varandra???

Här kommer en till!

http://thepiratebay.org/tor/3631624/

• kasimir

Medlem
    4 mars, 2007 vid 08:55

Kan vi inte ta och enas nu om vad vi skall använda?

• nundy

Medlem
    4 mars, 2007 vid 09:08

Torrent kanske är bäst men det funkar inte för mig, måste krabba med routern och sånt. Kan såklart testa att gå in och rota i burken…

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nätverk med surffilmer!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.