Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nätverk med surffilmer!!
-
För övrigt går ftp’n toksnabbt. Det är nästan så att jag blir rädd
-
Vilka alternativ skall vi ha då om jag postar en omröstning? FTP, torrent……? Skall vi ha alternativ för olika torrenttrackers?
Vad har du för problem med torrents Nundy? Det går ju ändra portinställningarna om det är det som spökar.
-
@kasimir 367996 wrote:
Vad har du för problem med torrents Nundy? Det går ju ändra portinställningarna om det är det som spökar.
Nu helt plötsligt fungerar det verkar det som! Jag har grön gubbe… det har jag aldrig haft förr! Fast det går väldigt sakta.. Men det var väldigt enkelt så jag kan gott tänka mig att köra på torrent! Det brukar stå att jag har problem med NAT och sånt (?)
-
Vad kör du för torrentclient? Kör Bitlord eller den som är inbyggd i Opera den e riktigt bra. Ladda ner Opera.
-
Kör Azureus, bästa jag har använt och jag har använt några stycken…
Och om nu nån får för sig att lägga upp nån film, så skriv som jag har gjort före namnet på filmen, kitesurf, kiteboard, så man kan söka.
-
Japp, överlägsen Azureus. Bytte för några dagar sedan och den tar en bråkdel så mycket RAM som Azureus.
-
Vad tycker ni om BitComet?
Jag röstar på torrent
Gör en omröstning i den här tråden!
-
utorrent kickar alla tror jag. Minst och snabbast med gott om funktioner.
Tankat upp 33Gig stance 28 över helgen 🙂 -
Kan inte någon skapa en klistrad tråd där det bara står när man lagt upp en ny film
-
@highflyer 368220 wrote:
Kan inte någon skapa en klistrad tråd där det bara står när man lagt upp en ny film
Tror den kommer bli borttagen ganska snabbt.
Logga in för att svara.