Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neil Pryde keps försvunnen på Haga

• Neil Pryde keps försvunnen på Haga

Publicerad av stickan på 19 juli, 2002 vid 07:19

Min Neil Pryde keps försvann någon gång mellan 06/31-07/02 på Haga. Kepsen är mörkblå med texten Neil Pryde på framsidan och ett litet runt (ca 15mm) NP märke brevid spännet på baksidan, det är också en vit kant på skärmen.

Jag är mycket angelägen att få tillbaka den eftersom den är köpt utomlands och inte går att få tag på så lätt, där av också förmodligen det enda exemplaret i landet. Så om du ser någon med denna keps… Hittelön utlovas.

Mvh Stefan, numera kepslös

anonym-anvandare svarade 23 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2002 vid 16:11

Det var ju fullständigt maxtråkigt för dig. Lägg in den på stulet, vi kan spana åt dig, själv har jag pejl på allt som händer mellan Öregrund och Söderarm. Har redan börjat gå ut och kollar nu på allas kepsar. De stirrar lite konstigt tillbaka för jag tittar verkligen noga!
    Tråkigt, tråkigt men ge inte upp.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications