Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Neven gick sönder – behöver skjuts gbg-vbg fredag

• Neven gick sönder – behöver skjuts gbg-vbg fredag

Publicerad av neven på 19 juni, 2008 vid 23:49

Jag fuckade upp mitt knä bigtime i Läjet igen efter en feeet kiteloop. I landningen så böjde sig knät åt fel håll liksom och jag kände hur det klickade till. Korsbandet är skadat eller av… :mad2: Så nu har ni en kite/fotobitch i några månader…

I alla fall tänkte jag komma ner och dränka mina sorger i alkohol så jag undrar om nån gbg:are skall ner till varberg för midsommarfesten och isf om jag kan hänga med i bil? Känner att det är lite vanskilgt för mig att köra. Eventuellt om jag kopplar med kryckan…

Om det är nån som vill köra en handikappad ung man, ring 0708-867386

P.S. Stort tack till Sourra och Lina som tillbringade kvällen på Varbergs akut och till Blackadder och folk på beachen som hjälpte till med att plocka ihop mina grejjor.

hengo svarade 17 år, 4 månader sedan 23 Medlemmar · 37 Svar
  • 37 Svar
  • rimsson

Medlem
    20 juni, 2008 vid 02:03

aj aj aj aj aj aj aj lider med dig Nev! Du hade kunnat få låna mitt busskort och åka ner till Varberg men är i skåne själv o knegar över helgen.
    Hoppas kryckan håller och knät blir bättre, syns! ciao

• johanw

Medlem
    20 juni, 2008 vid 04:19

shit va tradigt för dig vännen.. hoppas de läker fortare!! vi hörs sen

• gh0st

Medlem
    20 juni, 2008 vid 05:27

Fan baby! Gör inte så! Krya på dig snabbt.
    ps. jag tar med mig kameran till stranden idag! ; )

• stebe

Medlem
    20 juni, 2008 vid 05:58

Lider med dig mannen,.. hoppas inget har gått av.

• milkman

Medlem
    20 juni, 2008 vid 06:15

Beklagar. Om det är korsbandet är du inte på vattnet föränn om tidigast 4 månader om du får rätt skydd, om du följer rekommendationer så är det 6 månader efter operation. Se till att få in operationen bums så du inte får vänta massa. Försök få dom att fixa en Don-Joy ortos.
    Busted korstband är det värsta som kan hända.. Får jag gissa att det hände nära det var dags att lägga av? När benmusklerna är trötta? Lider med dig.

• nic

Medlem
    20 juni, 2008 vid 06:35

Fan va trist….

nic

• debkausf

Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:12

Stackare! Lite cred dock när du släpade dig själv igenom kohagen som en zombie i ett tv-spel.

• skanepaul

Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:15

Kan man stärka sina knän med nån bra övning på gymet?? Kanske bara vanlig knäböj??

Var nog ganska nära att mitt korsband flög sin väg också nämligen, också detta efter en loop.

• wakenils

Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:34

seegt neven…. loopen var jävligt fet iaf! hade ju första parkett 20m bakom dig
    blev inga loopar för mig varken före eller efter…

• _sofia_

Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:39

Käre vän käre vän, what?! De här ingick ju int i planerna du, du måste ta dig ner till vbg you know, hoppas vi ses i eftermiddag!

• neven

Medlem
    20 juni, 2008 vid 08:12
    _Sofia_;476353 wrote:
    Käre vän käre vän, what?! De här ingick ju int i planerna du, du måste ta dig ner till vbg you know, hoppas vi ses i eftermiddag!

Nä, det ingick inte i mina planer heller kan jag säga… Men vad skall man göra… Japp, jag kommer ner på ett eller annat sätt även om jag måste släpa mig ner till varberg. Nä, men i värsta fall tar jag tåg o hoppas att nån kan plocka upp mig på stationen.

Milkman: Det var inte så sent in på sessionen. Kanske en timme eller så. Kännde mig inte så trött utan kännde mig mest varm och ödödlig. Såpass att jag var tvungen att köra lite loopar.

• neven

Medlem
    20 juni, 2008 vid 08:13

Tjohoo, jag har fått skjuts! Ses snart boys and gals

• blackadder

Medlem
    20 juni, 2008 vid 09:53

@Neven 476363 wrote:

Tjohoo, jag har fått skjuts! Ses snart boys and gals

Hoppas det läker fort Neven. Och jag kan hålla med om att loopen var en grann historia.

• skotten

Medlem
    20 juni, 2008 vid 10:16

ahh crapper mate, that sucks.. hope the recovery is fast, looks like you can milk a bit of sympathy from sofia though : ) worse things have happened to grown men

• djevulen

Medlem
    20 juni, 2008 vid 15:44

ajaj,,hoppas allt går bra.det låter inget vidare å mosa knäet,,,krya på dig
    Mathias

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications