Senaste nytt Forums Ni som rest till Margartia…

• zehlertz

Medlem
    19 november, 2003 vid 19:53

fick du inte mitt mess?

• peter-andersson

Medlem
    19 november, 2003 vid 20:35

tjena, det omständiga med att caracas flygplatsen är tydligen att det är en bra bit mellan utrikes o inrikesflygen, jag frågade om detta på gaastrakonfen för ett tag sen, men komfram till att det verkade omständigt med caracas, bokade därför med condor direkt till margarita istället.

• wiseguy

Medlem
    19 november, 2003 vid 22:09

Jo men mitt problem är just med biljetten caracas-porlamar. Stockholm-Caracas har jag redan bokat. Egentligen kan jag väl boka via travellink men då kostar enkel 1000 spänn å ja tänkte att det kanske var billigare att köpa därnere. Men då jag bara har 1.5 timme på mig mellan landning och avgång mot rekomenderade 2 timmar så kanske det är bäst att köpa här ändå. Det enda plan jag hinner med från Caracas den dan är oxå det sista för dagen, så det känns viktigt att komma med..

• anonym-anvandare

Medlem
    20 november, 2003 vid 08:27

Har varit i kontakt med lokala flygbolag via telefon, Aeropostal bla…ingen lek. Har du bara 1.5 timme på dig är det bättre att betala 500:- mer o vara säker. Å andra sidan har man GOTT om tid så är det bara o chansa för billigare är det!!

Aeropostal: caracas-porlamar (boka lokalt) 45$+ lite skatt + att de tar ut lite extra för pre-paid ticketing.

• jojosurf

Medlem
    20 november, 2003 vid 08:41

Inte varit där än. men ska dit nu under nyår.
    Har själv tagit samma väg som du. bokar du hemma så kostar det ungefär 500 kr. som billigast. beroende vilken dag o tid du åker. som dyrast kanske 800-900 kr. 1 bolivar nu idag ca 0,005 skr.
    Kolla http://www.avior.com.ve

klick på engelska version, upp till höger på hemsidan.
    det var där jag bokade mina resor.
    good luck!!
    /Jojo

• wiseguy

Medlem
    20 november, 2003 vid 10:08

Tack för tipsen, precis det ja ville veta! Skit bara att det bolag du länkade till inte flyger senare än 19:00 på kvällen vilket gör att jag inte hinner med. Men plus är att de har en engelsk verition av siten, vilket inte Aeropostal har.. Men det blir väl att snabblära mig bokningsspanska och kolla om man kan göra en bokning

• anonym-anvandare

Medlem
    20 november, 2003 vid 14:13

var flyger Condor från, frankfurt?
    hur bokade du?

• peter-andersson

Medlem
    20 november, 2003 vid 15:04

jag bokade göteborg – margarita via frankfurt.
    bokade med carlsson wagonlit. biljetten gick på 7700 ink skatter.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Ni som rest till Margartia…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.