Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ni Windsurfare e helt galna!
- 
		Ni Windsurfare e helt galna!Publicerad av virena på 14 januari, 2007 vid 15:53Måste säga att jag blev grymt impad av snubben jag såg i Apelviken idag. Sorry Falle hann inte gå någon bild på dig:frown:. Själv blev jag helt lyckorus kickad på att promenera i vinden och kolla in vågorna:laugh: wind-lover svarade 18 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Fina bilder! stackare höll du på att flyga iväg? haha jag me:grin: windsurfare är inte galna dom är bara beroende av vind och galenskaper!:D 
- 
@Bjornen 359661 wrote: Idag skulle det isåfall varit RedBullOrkanChase…:shocked: Det hade blivt helt klart bra!!:laugh: 
- 
precis på pricken… Inte för att jag me mina 65 kg´s hade överlevt… hehehe… 
- 
Heta bilder 😀 jag hade inte häller överlevt med min kite där 😛 
- 
@zo0 359664 wrote: Heta bilder 😀 jag hade inte häller överlevt med min kite där 😛 du hade inte överlevt överhuvudtaget:D 
- 
joho du! jag har faktist tunga skor! du däremot hade flygit iväg 
- 
@zo0 359667 wrote: joho du! jag har faktist tunga skor! du däremot hade flygit iväg jahaja!! jag har iaf inga fula klumpiga skor som du har, jag får väl flyga iväg dådå!:smirk: 
- 
Logga in för att svara.