Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › niggäzz need your help om KITE.SE
-
niggäzz need your help om KITE.SE
Publicerad av rambo_johnson på 2 december, 2003 vid 13:08ringde en snubbe från nått litet IT bolag i sthlm o ville köpa domänen, det är ett litet tvåmans bolag som heter kite Dev. han bjöd typ 8 papp, men tycker ni inte den är värd mer än så?
mtias svarade 21 år, 4 månader sedan 15 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
nu fick ja mail av dem, 5-6000:- va fan vill dom jevla äzz
-
Håll på den och hota med att göra det till en porrsite. Då kan du nog få upp priset.
-
För varje gång dom sänker sitt ursprungs bud så höjer du med 1000:- Så nu kostar det 9000:- Dom får ta det eller så får dom ju skita i det eller hur? Var tuff Rambo goa pengar till Sydafrika eller?
-
Hugo behåll den är mitt råd. När drar du? får ta en lunch innan du sticker.
/Huber -
Sajt namnet alla vill åt, jag hadde behållt den//Mvh Bengt N
-
tja! jag är också på på lunch om det är ok!? och jag tycker nog att du ska behålla niggasiten!
have it!
-
eh jag vill INTE gå på lunch för du är äcklig när du äter.
Men jag tycker du ska Behålla skitsidan och slänga upp bilder på mej och alla mina brudar..
hörde att du inte fick nått på Peppes i helgen det är du väl rätt van vid iallafall när WCL är med då är det inte lönt..
haj haj
-
Ja alltså så vidare det inte rör sig om några jättesummor så skulle jag nog oxå behållt den…Låt dom svettas lite om du vill bli av med den, priset kommer nog med största sannorlikhet att så sakteligen stiga snart…
-
okej gubbar… 7500:- fick jag ett bud här… klart gött men fan, inte övergött…
-
Är du kris på pengar så kanske! Men annars så behåll det måste vara klart bästa domännamnet för kite du kan få i Sverige.
Logga in för att svara.