Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › NL Blåser det nått eller??
-
NL Blåser det nått eller??
Publicerad av sidpiraya på 2 oktober, 2004 vid 06:44fan vakna & kolla läget
pjoter svarade 21 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
Drogden stämmer tydligen inte med näset idag tyvärr ligger ju lite längre upp men brukar annars stämma ganska bra. Lalliso vaknade nu och säger att det inte blåser på näset tyvärr så det blir väl till att hitta på något annat som vanligt.
-
fan visar den fel i dag brukar ju stämma! Då får man väl ta och göra något annat idag då skit också!
-
Tjenare!
Kan kanske hjälpa er lite…
Jag bor i Ljunghusen och jag tror att jag kan köra 6,o segel(windsurfing)Så d borde ju gå för er…
Ska snart ner och kolla och se hur d e kan skicka ett meddelande och berätta hur d ser ut. -
Härligt Philip! Då får vi en färsk rapport! Annars allt väl? Har du inte sålt pensionärsplankan ännu?

-
Nu har det fan ökat litta.
Jag tror på kite idag.
E det någon som kommer ner till Parkvägen -
Tjena jo d e nice
Älskar min gammla bräda nu mer än någonsin
Ska ner nu och kolla läget.. -
Ja litta räcker tyvärr inte för mig minst 8 m/s men vi får se. Snackade med Stellan precis han skall chansa dock inte säker på om det blir Näset eller Lundåkra.
-
det blååååser
Var nere och kollade.D borde lätt funka för er.Jag borde kunna plana med mitt 6,0 och jag väger 65 kilo.. -
Om d nu inte skulle funka för er så hoppas jag inte att jag blir ett mega offer som ni vill döda

Logga in för att svara.