Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › NL o WCL DRABBAR SAMMAN I KLITTAN
- 
		NL o WCL DRABBAR SAMMAN I KLITTANPublicerad av niklas82 på 27 juli, 2005 vid 15:19Detta kan bara bli bra.. ett gäng med charmanta o vidriga samt gemytliga herrar från dessa ”läger” samt annat löst folk.. vi åker på måndag… rätt över bron o in i dimman.. Borgeligt har även hört att den notorius DJ tyf ska vara där dom dagarna : davids svarade 20 år, 3 månader sedan 19 Medlemmar · 51 Svar
- 
			51 Svar
- 
få se vad den gammle klittan går för.. har hört att det blåser ganska gött i en mynning där.. låt den danska drycken flöda 
- 
Svar till: 
 Frågan är om det inte kommer bli årets största händelse? [/ QUOTE ] Och där var dom, fjortisarna från skåne som skriver sönder forumet… ha ha för roligt! 
- 
när bär det av på måndag? jag måste ju eventuellt jobba på kvällen. om det blir kris och jag måste åka på tisdagen, nån som e sugen på o dela bil och bensin? 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Frågan är om det inte kommer bli årets största händelse? [/ QUOTE ] Och där var dom, fjortisarna från skåne som skriver sönder forumet… ha ha för roligt! [/ QUOTE ] 
 e du bög eller?
- 
fyfan va nördigt att åka till klittan.. får ni itne tillräckligt här hemma ller nördar.. 
- 
Svar till: 
 hoppas wcl vet vad de har att göra med… original NL… [/ QUOTE ] 
 ett gäng småkillar, otäckt värre 
- 
Svar till: 
 goda nyheter. har nog precis fixat stand-in för mig på jubb!! [/ QUOTE ] Härligt! Jag tror bestämt vi får köpa upp ett lager öl direkt efter bron 

- 
det är nog så det får bli.. och så ska vi tracka ”the designated driver” så blev det sist vi tog hand om ett annat team.. vidriga sådana.. : 
Logga in för att svara.