Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NL o WCL DRABBAR SAMMAN I KLITTAN

• egan

Medlem
    28 juli, 2005 vid 11:28

Svar till:

Asså.. Jag fattar inte,… Är detta nån typ av ironi som jag inte får ihop? Varför är det foton på massa smågrabbar för?

/me fattar inte riktigt.

[/ QUOTE ]

Fan!! Det e så jävla coolt o va gammal!!! Jag vill också va gammal

• gogga

Medlem
    30 juli, 2005 vid 01:11

Vad händer med prognosen?

• niklas82

Medlem
    30 juli, 2005 vid 10:36

jo på måndag eftermiddag runt 13´00 tiden så börjar det så smått att regna Moét precis över klittan. och det är då wcl bör rulla in med direktörsbilen : Porrröd 740. detta regna bör dra bort vid 15´00 tiden och då kommer det en liten bris på 10ms och så håller det sig tills solen börjar närma sig vattnet…. sen var det tydligen gratis öl där fram till onsdag då folk i klittan tycker om våta tillställningar blush.gif. men sen har jag inte tittat mer på prognosen..

• samhansson

Medlem
    30 juli, 2005 vid 16:38

vem kläckte denna grymma iden? room fore mee?

IKCKAB
    International Kiteflame Cooperative Kitesisiasion AB

• kiters_se

Medlem
    30 juli, 2005 vid 16:50

Lycka till å hoppas att ni får det kanon.
    Har varit där de senaste 15 åren och i början va det vindsurfing och nu kite. Vågorna i Klitmöller är grymt mycket snabbare än i Varberg samt att det är strömt. Men grymt sköna vågor. För er som vill ha riktigt feta vågor och sedan lukta som sura sillar ska ni dra till Hanstholm. Där kan vågorna gå upp till 6-7 meter och platt vatten emellan. Vi hade en gång 5-6 meter, sjukt kul. Det ända som är synd är att det är en fiskfabrik som släpper ut lite gött i havet grin.gif.

Ha det gött och hoppas ni får grym vind.

Jag är ganska säker på att ni kommer att se lite nya Flexifoil Strike II och nya Firestorm.

En av er börjar ju köra på de nu!

Peter

• davids

Medlem
    30 juli, 2005 vid 18:02

Stämmer bra, hoppas få rast både ice 11an och firestorm 7an i ordentliga waves, mumma! blir en fin trip detta!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NL o WCL DRABBAR SAMMAN I KLITTAN

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.