- 
		norbaggeren open!ser ut som skåre beach i morra! Norrbaggen bjuder på sauna och korv/varm supa (typ jægermaister) Vi ska vel på stan efteråt? Blir det sydkyst nog for deig jonaish? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › norbaggeren open!
ser ut som skåre beach i morra! Norrbaggen bjuder på sauna och korv/varm supa (typ jægermaister) Vi ska vel på stan efteråt? Blir det sydkyst nog for deig jonaish?
satsar på att köra imorrn morgon vid 10-11 tiden eller nåt. kanske i skåre eller kämpinge/parkvägen kanske.
Tyver har min sambo bestemt at vi ska shoppa julklappor , men jag har gjort en til ,så søndag är min dag! da javlor!
överlevde du shoppingen?
tack för lånet av kiten! som du nog ser så e det den jag använt, härligt sandig och fin blev den….  :/ bjuder på en öl nåndag. 🙂
Hoppas de blir lika fina vågor imorrn för dom var riktigt rena å goa! synd att jag har så jävla svårt att köra directional, annars hade de varit en strålande kitedag. endast jag å vindsurfare ute å lekte.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › norbaggeren open!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.