Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nordost och abstines..
- 
		nordost och abstines..Publicerad av skejtar_henke på 16 april, 2009 vid 07:01Var fan åker man på norost om man inte vill åka till ostkusten här i skåne… Nån som har nån bra ide och ska ut efter jobbet så är jag på ? Funkar LA? skotten svarade 16 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
skejtar_henke;540780 wrote:Var fan åker man på norost om man inte vill åka till ostkusten här i skåne…Nån som har nån bra ide och ska ut efter jobbet så är jag på ? Funkar LA? Finns ett Top Secret utan att behöva åka så långt…. 
- 
Det finns inget ställe på WC som funkar på NO, så enkelt är det bara! 
- 
sidpiraya;540788 wrote:Finns ett Top Secret utan att behöva åka så långt….ja det finns ett fint topsecret. 
- 
fancy heading there with me Ludde? Or is hugo cracking a whip? 
- 
Ahh ok då vet jag vad du menar… Men är där någe folk då.. Vill ju inte köra ensammen..:=) 
- 
faaacking naajs today… just me on the beach : ) well except the group of 20 girls in bikinis playing with a beachball… The old pier works good for self landing : ) I left my rig on there if anyone else wants to use it. 
Logga in för att svara.