Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nordvästlig vind…
-
Nordvästlig vind…
Publicerad av anonym-anvandare på 14 juni, 2004 vid 19:50Var är de bäst o surfa när de blåser nordvästlig vind i GBG området?
patrikol svarade 21 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Apelviken, Varberg utan tvekan!
Förvisso 45 min med bil men det är det värt. -
Svar till:
Apelviken, Varberg utan tvekan!
Förvisso 45 min med bil men det är det värt.[/ QUOTE ]
haha dom bleknar om man jämför dalen…
-
Ja, var ligger Dalen?
Vill ner o prova nån gång. Ser jävligt gött ut. Är det bäst vid Nordväst, eller rullar vågorna in vid alla västliga riktningar? -
Jag vet att det är hemligt, men bara dom skjuter mig EFTER att jag testat stället:) Tror mig veta var det är ändå, så dom får skjuta oss på plats när vi trespassar. Tänkte bara att man kunde spara lite bensin om man visste vägen exakt.
-
Dalen ligger ner mot Torekov. Vill man ha bättre vågor än apelviken på NV så ligger Halmstad bara 5-6 mil längre söder ut.
Det finns faktiskt en vägbeskrivning i ett gammalt inlägg, ”de e bar å sök”
/adde
-
Ja jag vet också ungefär men eftersom dom små vågorna som finns i Ljunghusen fortfarande ställer till problem för mig ibland så har jag inte tyckt det var lönt att ens försöka i Dalen. Men lycka till det ser jävligt härligt ut med sådana vågor. Fan kan man inte vågsurfa där? så slipper man ju kiten!
-
Svar till:
Dalen ligger ner mot Torekov. Vill man ha bättre vågor än apelviken på NV så ligger Halmstad bara 5-6 mil längre söder ut.
Det finns faktiskt en vägbeskrivning i ett gammalt inlägg, ”de e bar å sök”
/adde
[/ QUOTE ]
Ärligt jag tycker Vilshärad är okej men fan det slår inte upplevelsen Dalen, och jag tror det är fler här som hålelr med… helt annan våg i Dalen, mycke längre RAJD, mycke mer harley davidsson där asså fatta ASSÅ, och på NV så är det fetare än fetast… Vilshärad ska va på SV.
-
funkar att vågsurfa där,
Ska man kita så ska man ha bra koll på grejorna, mycket sten och skit, men när väl är ute i i vattnet så är det hård rock -
Låter härligt låter som att man får utnyttja sina foto kunskaper istället kanske den nya videokameran kan få visa vad den går för.
Logga in för att svara.