Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › norr om göteborg, var?
- 
		norr om göteborg, var?Publicerad av henke15 på 17 juli, 2006 vid 09:26ser ju helt klart ut att blåsa idag men tittar man på prognoser och vindmätaren i onsala så verkar det helt klart som om det skall blåsa betydligt mer norrut. var kan man köra ovanför gbg i väst? jeppe6 svarade 19 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
- 
			14 Svar
- 
Jag tycker nog att det ser ut som att rågerlund borde fungera i eftermiddag/kväll. Jag tänker nog åka ner i allafall 
- 
onsala mätaren visar på 3,5-4 därför jag e tveksam eller har den bara fått spratt tror du… vill dra iväg ner om det finns vind men vet inte om de e tveksamt 
- 
det söööööööööööööööööööööööööööööggggggggggggggggggggggg:frown: 
- 
hej brud fixarn var ligger snoppsunda och när ska du visa mig hur man raggar med kiten som du lovat 
- 
Getskär, Stora Höga levererade bra ikväll…! kunde till och med surfa utan våtdräckt… 
- 
Stora höga var riktigt bra….Kommer nog att åka dit oftare. Det finns ju en hel del plattvatten att glida omkring på. 
- 
Danielsan wrote:Getskär, Stora Höga levererade bra ikväll…! kunde till och med surfa utan våtdräckt…Det levererade fint på dagen med 🙂 nic 
- 
Danielsan wrote:Getskär, Stora Höga levererade bra ikväll…! kunde till och med surfa utan våtdräckt…Hur hittar man hit? 
 Hur är det? långgrunt?
 tack tack
Logga in för att svara.