Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › North Rhino!
-
North Rhino!
Publicerad av eddie på 5 juli, 2005 vid 11:30Det är grejor det… Hur mycket blåste det i Lundåkra igår?
Andra körde med 6-9, jag (73kg) höll min 10a utan större problem.
Fan vilka goa drakar!!eddie svarade 20 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
inte så men att hålla eller bara åka en drake i starka vindar fixar dom flesta oavsett märke på draken. att trixa osv i dom vindarna e en annan sak.
-
Utan att spräcka ögonbrynet menar du?
*ler*Menar bara att det är gött att ha så mycket de-power. Sedan att man kan flyga draken skapligt trots full de-power är suveränt i säkerhetssynpunkt.
-
hehe, precis. hur gick det förresten, hitta du nån syjunta i LA?
-
Fanns ingen… Åkte till Malmö.
As-snygg kvinnlig läkare som limmade på mig… ehhh nåja, klistrade ialla fall. Ögonbrynet alltså! -
Svar till:
Utan att spräcka ögonbrynet menar du?
*ler*Menar bara att det är gött att ha så mycket de-power. Sedan att man kan flyga draken skapligt trots full de-power är suveränt i säkerhetssynpunkt.
[/ QUOTE ]
haha SÄKERThet fan du kunde ju dött!!! blödde ju ymmnigt!
-
Det är väl tvärtom det ska vara? Jag menar, det är ju inte så roligt att skriva alla andra körde 14-16 men jag körde 18….
Pepo
-
Det är skillnad om man kan hämta ut så många kites som man vill. Mot att som jag får nöja mig med en 10a & en 14. Då är det gott att kunna köra fast det blåser pung.
Logga in för att svara.