Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing north våtdräkt

• north våtdräkt

Publicerad av anonym-anvandare på 18 september, 2000 vid 21:43

Jag har en north sail våtdräkt wave n style eller nått i den stilen 3mm. Jag har haft en hel del våtdräkter men den här har jag haft i två år och den är fortfarande som ny (nästan). Inga problem alls, förutom att det är jävligt svårt att ta sig i och ur den, eftersom den saknar dragkedja

klepper svarade 25 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2000 vid 17:28

Jaha………och?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 september, 2000 vid 20:20

jag instämmer med förgående talare…jaha och??????

• linsurfer

Medlem
    21 september, 2000 vid 20:52

Kul att höra om en dräkt som håller. Det har inte min NP MPS 3000 gjort. Sprack efter 2 ggr.

• klepper

Medlem
    22 september, 2000 vid 07:00

Jag instämmer fanimej inte alls med föregående talare. Har ni två någosin surfat eller? Då har man nämligen på sig en våtdräkt, dessa våtdräkter kan lätt gå sönder. Att veta om någon dräkt, har fungerat väldigt bra så är det viktigt med tanke på att man snart kommer att vara tvungen att köpa en ny pga av att den nuvarande kommer gå sönder. Tråkig stil att skriva ”jaha och??????” på ett sådant inlägg. Som sagt, när man brädseglar använder man våtdräkt i Sverige.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications