Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NPX zealot 5/4/3 ELLER prolimit Assault ZF steamer 5/3 ?? vilken ??

• NPX zealot 5/4/3 ELLER prolimit Assault ZF steamer 5/3 ?? vilken ??

Publicerad av freppesito på 13 augusti, 2008 vid 14:04

NPX zealot 5/4/3 eller prolimit Assault ZF steamer 5/3

har kollat runt på billigare dräkter men insett att man måste dega lite mer för att få nåt varmt i vinter.
    nu står det mellan ovanstående dräkter och jag kan få dom för samma pris 2200kr, men jag skulle vilja höra lite input från insatta , är det nån som ni föredrar eller kan rekommendera.
    http://skimarine.turnpages.se/
    http://www.onwater.se

Fredd.

carl-r svarade 16 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • tim-eriksson

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 16:13

Assault är bra i alla fall… Har iofs en CZ 2 men ska vara samma dräkt förutom designen. Riktigt varm och go 🙂 Skulle inte tveka på att köpa en till fast 3/2.

• surfen

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 16:15

Jag köpte min första Assault ZF steamer 5/3 i januari, och ett är säkert varm var den så det stod härliga till. Är ju en innerväst med för att det inte ska kännas så mycket när vattnet rinner in genom blixtlås och det lilla som kommer genom halsen. Riktigt smidig och varm, rekomenderas.
    surfen

• carl-r

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 20:50

Jag kan rekommendera rean på skimarine som de brukar ha 1 nov (tror jag) varje år om du inte redan har köpt dräkt då. Håll koll på deras sida om det är aktuellt så missar du inte det. Rean går ut på att allt i butiken är 50%. Rätt bra kan jag tycka. 🙂

• freppesito

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 12:05
    Carl R;490040 wrote:
    Jag kan rekommendera rean på skimarine som de brukar ha 1 nov (tror jag) varje år om du inte redan har köpt dräkt då. Håll koll på deras sida om det är aktuellt så missar du inte det. Rean går ut på att allt i butiken är 50%. Rätt bra kan jag tycka. 🙂

ja nu har det blivit affär slog till på en prolimit i karlstad. var lite dyrare där än i övirga sverige men nu har jag en dräkt och slipper fundera. ..

rean i nov på skimarine , är det även brädor o segel ??

• carl-r

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 12:46

Dom säljer bara vattenskidor, våtdräkter och tillbehör. Inga brädor och segel tyvärr.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NPX zealot 5/4/3 ELLER prolimit Assault ZF steamer 5/3 ?? vilken ??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.