Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu är filmen klar, Apelviken o Läjet

• nn4an_mike

Medlem
    17 november, 2005 vid 19:48

go film , ruskigt grym nerladdning … fick hem hela filmen på 1 min och 20 sekunder , helt fenomenalt , fick upp hastigheten till långt över 800.

• rocco

Medlem
    17 november, 2005 vid 21:36

jasså, man har blivit smygfilmad grin.gif

• eagletech

Medlem
    18 november, 2005 vid 06:46

Jag också shocked.gif
    Bra jobbat wink.gif kul att se lite goa förhållande
    Roger.Ö

• surfmc

Medlem
    18 november, 2005 vid 07:48

Svar till:

jasså, man har blivit smygfilmad grin.gif

[/ QUOTE ]

Jag har inte kolla på vilka alla är som är med, vem är du? Har du nåt emot att vara med på bild kan jag klippa bort dig smile.gif

• metallifredd

Medlem
    18 november, 2005 vid 08:23

blåste bra den dan i lejet. körde 5an tror jag. kul att man fastna lite på bild.
    kul med film!

• sj0gren

Medlem
    18 november, 2005 vid 11:16

Hehe det är väl bara kul att vara med på film. Snart är mina mästervärk klara och då ska det bli filmtajm tongue.gif

• rocco

Medlem
    18 november, 2005 vid 15:56

nene, film e gött…kör med den gamla icon 03:an där.. mer film åt folket! smile.gif

• surfmc

Medlem
    18 november, 2005 vid 18:57

Detta hoppet är rätt skönt, ser nästan ut att vara över en vindsurfare men han är ju en bit bort. Kvaliten på Läjetdelen är lite halvkass pga dåliga ljusförhållanden.

• sj0gren

Medlem
    18 november, 2005 vid 20:20

såg att du hade använt optisk zoom ibland å det gör att kvaliten blir über sunk

• pjoter

Medlem
    19 november, 2005 vid 01:39

optisk zoom??? de e väl ändå de som funkar herrn.. digital zoom suger men den optiska e ju bra.

• surfmc

Medlem
    19 november, 2005 vid 09:35

Svar till:

optisk zoom??? de e väl ändå de som funkar herrn.. digital zoom suger men den optiska e ju bra.

[/ QUOTE ]

Du har rätt där Pjoter och tidigare skribent fel. Optisk zoom försämrar inte kvalitén. Den digitala gör det dock.

Saxat från pricerunner.
    Digital zoom
    Digital zoom anger hur många gånger bilden förstoras med digital teknik. Digital zoom förstorar mitten av bilden vilket betyder att ju mer du förstorar desto sämre blir bildkvaliteten. Digital zoom kan vara användbar när du har nått gränsen för hur mycket den optiska zoomen klarar, men kom ihåg att digital zoom även kan göras med de flesta bildbehandlingsprogram i datorn.

Optisk zoom
    Optisk zoom förstorar bilden med hjälp av kamerans optik, vilket ger överlägsen upplösning jämfört med den digitala zoomen.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu är filmen klar, Apelviken o Läjet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.