Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nu är filmen klar, Apelviken o Läjet
-
Nu är filmen klar, Apelviken o Läjet
Publicerad av surfmc på 17 november, 2005 vid 19:22La ut ett litet klipp från Läjet tidigare i höst, nu är det lite mer material. Klicka på bilden för att komma till nedladdningssidan:
surfmc svarade 19 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
go film , ruskigt grym nerladdning … fick hem hela filmen på 1 min och 20 sekunder , helt fenomenalt , fick upp hastigheten till långt över 800.
-
Jag också
Bra jobbatkul att se lite goa förhållande
Roger.Ö -
Svar till:
jasså, man har blivit smygfilmad
[/ QUOTE ]
Jag har inte kolla på vilka alla är som är med, vem är du? Har du nåt emot att vara med på bild kan jag klippa bort dig
-
blåste bra den dan i lejet. körde 5an tror jag. kul att man fastna lite på bild.
kul med film! -
Hehe det är väl bara kul att vara med på film. Snart är mina mästervärk klara och då ska det bli filmtajm
-
nene, film e gött…kör med den gamla icon 03:an där.. mer film åt folket!
-
Detta hoppet är rätt skönt, ser nästan ut att vara över en vindsurfare men han är ju en bit bort. Kvaliten på Läjetdelen är lite halvkass pga dåliga ljusförhållanden.
-
såg att du hade använt optisk zoom ibland å det gör att kvaliten blir über sunk
-
optisk zoom??? de e väl ändå de som funkar herrn.. digital zoom suger men den optiska e ju bra.
-
Svar till:
optisk zoom??? de e väl ändå de som funkar herrn.. digital zoom suger men den optiska e ju bra.
[/ QUOTE ]
Du har rätt där Pjoter och tidigare skribent fel. Optisk zoom försämrar inte kvalitén. Den digitala gör det dock.
Saxat från pricerunner.
Digital zoom
Digital zoom anger hur många gånger bilden förstoras med digital teknik. Digital zoom förstorar mitten av bilden vilket betyder att ju mer du förstorar desto sämre blir bildkvaliteten. Digital zoom kan vara användbar när du har nått gränsen för hur mycket den optiska zoomen klarar, men kom ihåg att digital zoom även kan göras med de flesta bildbehandlingsprogram i datorn.Optisk zoom
Optisk zoom förstorar bilden med hjälp av kamerans optik, vilket ger överlägsen upplösning jämfört med den digitala zoomen.
Logga in för att svara.