Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nu blire Bonaire
- 
		Nu blire BonairePublicerad av hakman på 24 januari, 2011 vid 11:17Dags att starta upp säsongen. 3 månader på Bonaire; windsurfing, engelsk grammatik och ris. Inte nödvändigtvis i den ordningen. Följ allt på Straightouttafiskeback.blogspot.com. Håkman hakman svarade 14 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
Shit va gött Håkman, jävligt avis måste jag säga. Lev väl… 
- 
Gött Håkman! Ser att utvecklingen tagit fart redan efter två sessions… : ) Själv hoppas man på en premiär på lördag i shitbay! 5 plusgrader, sol och 12 m/s från VNV = Epic Shitbay Dock var det -12 inatt vilket kan sätta käppar i hjulet… //Hagen 
- 
Säkert Henke! Blir betongsurf, det har du redan sagt. Verkar skönt där borta i Bonaire Håkman, njut! 
- 
Basse, det ena utesluter ju inte det andra! 🙂 Fick kört 1,5 timme igår dock utan några större framgångar. Det kommer göra ont att ta nästa steg så det är väl därför man skjuter på det… Ses på lördag! 
- 
Aj då! 
 Jag har funderat på vad nästa steg är? Några förslag?Ses! 
- 
Grattis Håkman, din tråd har blivit en gubbsk8-tråd! Rock on 
 TankHank ; jag tror det blir lite för isigt men annars e jag påååå
- 
Ja det var fan va isen la sig snabbt igen… Men det kommer ju lite vind redan imorgon som kanske rensar upp lite 🙂 Vindprognosen är det ju inget fel på i alla fall. Lite på NV och 12-14 m/s… 
- 
Hej 
 Är just nu på Curacau. Downwindslalom på söndag sen drar vi till Bonaire, troligvis på tisdag
- 
Bilder uppe nu, crazy shit från Cesare. Mer texter också. Janne: Nice haha, ses snart då! 
- 
Kommer på tisdag. 
 Drar till Jibe city och hyr prylar eller har du bättre förslag?
 Var hittar vi dig?
 Idag har jag kört Badjannes surfskola här.
- 
Gör det, bästa alternativet. Imorrn blir det 4.8 så du hittar mig i mangrovesen haha. Håkman 
- 
Kul att träffa dig och alla andra kändisar. Synd vi bara kunde surfa två timmar innan vi skulle ”hem” till Curacao. 
Logga in för att svara.