Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nu jävlar!!!
-
nu jävlar!!!
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 4 december, 2003 vid 20:40Ser det gött ut eller!!!!!!!
fet vind, men lite sent, men allting kan hända..
så det e bara att rigga o vänta.får vänta tills nästa uppdate så att säga..
basse svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Men kolla den lilla röda bullen runt danmark, den SKA baskemig komma inglidande lagom till lördag morgon…
Och tills på söndag så kommer allt rött kring norge som en fin avslutning på helgen
Kan nämligen inte imorgon så nu måste det blåsa bra på lördag!!!
-
Det ser ju inte sämre ut nu iallafall…
Får hoppas att lite av vinden ligger kvar tills på lördag!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 december, 2003 vid 09:25check this out..det verkar ligga kvar änsålänge!!!
Apelviken kanske kan bli något om det vrir upp lite.
-
japp, går det tillbaka mot väst så blir nog apelviken grymt…
Får se vad prognoserna säger ikväll så man får bestämma ett ställe.
-
Att vinden vrider tillbaks till Nw är inte sannolikt! Tyvärr
Räkna snarare med NORDtill NORD OST
Då är det fortfarande Gottskärr som är bäst!!
Vågor, Sjyst ställe att bytta om, ett fick och masser med folk som tittar på
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 december, 2003 vid 12:04Har varit på detta ställe engång..
Blåste perfekt vind runt 11m/s, inte en j-vel där ju..Kändes off, så jag åkte hem..

Men jag kör järna där imorgon!!!!
Det e lite surt att jag inte har min lilla vågis, den e på lagning:(Men vilka tänker köra där imorgon do???
Jag o Colleman hamnar nog där om det inte blir Silvik, allt beror lite på vinden, om den skulle lägga sig mera mot nordväst blir det en APEL utan tvekan, men den chansen e la kanske liten som du säger.
Så vart fan går man i där hän do?
Velade ner mig bland några byggnader, fans en båtramp?elelr går man i på något speciellt ställe..
-
Hej Rambo!
Jag drar dit om det inte är minusgrader i morgon

Är mest vind på förmiddag verkar det som!
Vi ses. -
Apelviken vore grymt, men blir det mer åt öst så blir det juh svårt.
Testar gärna gottskär men har aldrig varit där, så en guidning från gbg vore juh fint.Rambo, vilken tid tänkter ni dra ut imorgon?
-
Vet inte om jag orkar köra ner till gottskär när det är såhär kallt. Det blir ju inte mer än ett par timmar ändå. Siktar nog in mig på Sillvik, om inte alla skall till Gottskär förstås.
-
Hej Rambo.
Ja det är jag, Jan (Holländare)!!!!!!!
Jag ringer Bengt och Peter senare idag, och lockar med dom till Gottskär i morgon bitti.ps. Om det inte snöar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 december, 2003 vid 12:35Låter gutt Herr.Jan

Mailade dig förut..Men då blir det ett Gotskär för min del!!!

Vi drar tidigt på morgonkvisten, hänger du på Karapp eller?!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 december, 2003 vid 12:37Basse du skall oxå haka på!!
eller?ett par timmar!? det beror ju på när man går upp..Jag tror det kommer bli minst 3timmar iallafall.
-
Visst.. inget problem. Går ni i på stranden eller från slipen?? Har bara varit där en gång och då var vi på stranden söder om hamnen. det var helt ok att gå i där men omdet finns ett trevligt omklädningsrum vid hamnen så rocker ju det!
Vilken tid pratar vi om då?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 december, 2003 vid 12:49early in the morning..about seven O klock.
Ärligt så kommer jag inte ihåg hur jag åkte dit ner, men det löser sig..skall printa ut en liten vägbeskrivning.
Vet inte heller vart man går i???
Logga in för att svara.