Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nu kan jag sälja surfgrejorna!
- 
		nu kan jag sälja surfgrejorna!Publicerad av ian på 12 december, 2005 vid 18:30lär ha tagit körkort idag och kan numera köra omkring i en varm bil istället för att löjla runt i kylan me gummidräkt på varför alla mina surfgrejor är till salu. lägg ett fett bud! (tyvärr kelso, bommen är ej till salu) ola_p svarade 19 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Han har börjat kita egentligen men vill inte erkänna på vindsurfing konfen. Bra jobbat Ian!!!!!! 
- 
Jag gjorde precis tvärtom, bara några dagar efter att första bilen var införskaffad var den vackert utsmyckad med vindsurfingbräda på taket. 
- 
Iaaaannnn!!!!! 
 Så du fick det mot alla odds Shit, nu gäller det att se upp ute på vägarna. Ian is out there. Shit, nu gäller det att se upp ute på vägarna. Ian is out there.
 Kelso
- 
Gott Ian! Grattis! Hade du inte haft så sunkiga surfprylar så hade jag bytt allt jämnt mot min surfbuss  /Staffan 
- 
Jag fattar inte hur du resonerar. Nu kan du ju ta dej ur Ghettot och surfa på riktiga ställen. Sälja prylarna i det läget verkar ju vansinnigt. 
 Menmen… Grattis iallafall. 
- 
Vad heter filmen som citatet ”nobody wanted to eat the goat…” kommer från? Har sett halva, den delen där galna, utsvultna surfare slaktar get-stackarn… Letar efter filmen för att se resten. Grattis till kortet förresten!! 
 /Eke
- 
Second thoughts heter rullen om jag inte missminner mig, har den iaf nånstans hemma. 
Logga in för att svara.