Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu precis har Stellans plan lyft

• Nu precis har Stellans plan lyft

Publicerad av eddie på 1 november, 2006 vid 18:08

Han lämnar oss här hemma i pissvädret för att åka till värmen i Bangkok för att jobba.
    Från oss alla ett stort lycka till!
    Vi kommer att sakna dig… men det viktigaste av allt:
    Var rädd om dig. Jag har hört hur det kan gå till på sådana ställen. Lova mig att inte ställa upp på en massa grejor bara för att det är bra betalt.
    Är de äckliga från början så skit i det… det är ett bra råd från din vän.

PS jag ser i alla fall fram emot att få se alla nya tricks du lär dig. Köpte ett dussin pingisbollar på Stadium idag…

Din trogne… ehh…. Nåja.
    Puss o Kram

krillan82 svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • melker

Medlem
    1 november, 2006 vid 20:12

ja jävlar. Tricks hit o tricks dit. Eddie ska du med till vår nya ö vi köpt det Karibiska öriket i januari?

• eddie

Medlem
    1 november, 2006 vid 20:50

Fan vad kul det hade varit, men vi åker nog till SA i februari.
    Jobbigt att ha tjej…

• patrikol

Medlem
    1 november, 2006 vid 23:38

Härligt Stellan du kommer att ha det riktigt gött. Alla är riktigt trevliga där nere! Men skit i pingisbollarna det är riktigt äckligt. Fan kunde inte titta på en tjej flera timmar efter att man sett dom där fula ”pingis lirarna”!

• simoneburgess

Medlem
    2 november, 2006 vid 01:57

Pinpong och kvinnor don’t mix! Det var det rysligaste jag sett. Det bisarra i det hela lyfte upp det till ett minne att ha kvar, men jag kommer inte se på sånt igen.

När jag var på ett sånt ställe pratade jag med en kille so mvar där för andra kvällen i rad, och med sin hyrda hora. Varför?

• krillan82

Medlem
    2 november, 2006 vid 03:05

vet att många bara kilar till cabbs och FIGHI! jävla kalle… jaja jag kommet spendera helgen på stureplan med Madde (hoopas jag) ha det gött så ses vi i snö rusket… förutom alla jävla whanaa beese som kalle, johan nick, hugo med flera (jag e bara avundsjuk)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications