Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny beställning på måndag!
-
Nya brädor på väg! Tack för alla beställningar, Bara maila om någon annan vill ha en bräda!
-
MårtenT;461083 wrote:Vi ska beställa lite nya brädor på måndag! 3900kr om man förbeställer, Riktigt goa brädor i carbon. Vill ni ha en super bra bräda för en billig peng maila mig eller sam här på forumet.
mer info på http://www.kiteflame.se
Jag MPSTE ha ett par sånna pads och stroppar 🙂 skönaste jag känt på länge. var köpa ? 😀
-
@ölandstoken 472055 wrote:
Jag MPSTE ha ett par sånna pads och stroppar 🙂 skönaste jag känt på länge. var köpa ? 😀
Jag kan beställa till dig! Ring mig på 0733941802
MVH
Mårten -
aj vad långt. får försöka snacka till mig några repor med den om jag ser nån som har den på stranden då.
-
MårtenT;472299 wrote:Det finns i Ängelholm och på öland!
Be Robban på Robsport att Dema, så kanske ni kan få en bra återförsäljare i Göteborg också. Kanske svårt med marginalerna i o f s eftersom det är så bra pris från början, men ev kanske ni kan hjälpa varandra på något sätt? Vore ju inte fel om en ”ny” marknad för speed växte fram?
-
Här kommer ytterligare lite bilder på en Suesias. Är Anders som kör och bilderna är från Öland. En av de bästa dagarna på länge.
Logga in för att svara.