• milkman

Medlem
    12 juni, 2006 vid 20:34
    Fredde wrote:
    hooo ja jevlar 7lax för en underground… Ride swedish, ride tablas…

Rekommenderat pris från importören är 6890 kr, i linje med alla andra pro-brädor. Men den som säljer dem har rätt att sätta egna priser så jag skulle nog fråga vad de tar.
    Ja ska man ha en annan bräda så tycker jag det skall vara Svenskt! 🙂

• coffer

Medlem
    12 juni, 2006 vid 20:57

Skywalker!
    Grymt sköna… kan inte säga nåt som är negativt med dem!
    Skönaste bindningarna jag testat, bra pop och bra kantgepp!
    O som sagt… riktigt schysst pris!

• yann

Medlem
    12 juni, 2006 vid 21:00
    jezaja wrote:
    Nån som vill köpa en Thorn 2004 129×37,4 (riktigt bra bräda för det mesta!) nu så kan jag köpa en direkt 🙂
    Vad ska du ha för den? Jag har en newbiepolare som kanske är intresserad! Spamma honom här Om någon annan har något i samma längd i ett vettigt skick och till ett vettigt pris så får ni gärna spamma honom också!
  • milkman

Medlem
    12 juni, 2006 vid 21:01

Haru hämtat ut kiterna Yann?

• yann

Medlem
    12 juni, 2006 vid 21:06

När dom kommer springer jag till Varberg 🙂

• hbgkitare

Medlem
    13 juni, 2006 vid 07:58

Har kört på min nya Underground Flx 128 3 gånger nu sen jag fick den och kan bara säga ”Wunderbar”!
    //Marcus

Milkman wrote:
    FLX:erna och wavebrädorna. (Har tillfälligt slut på allt utom FLX132:an just nu, har allt igen om 2 veckor.)

Edit: Just ja, Har en 152:a, felbeställd till kanonpris för den tyngre lättvindsseglaren.

• cortex

Medlem
    13 juni, 2006 vid 08:51

http://www.spleene.com

Finns hos mig och hos mina ÅF’ar. Kolla på RIP-serien…

/Kaj(Tech)

• jezaja

Medlem
    13 juni, 2006 vid 09:01
    Yann wrote:
    jezaja wrote:
    Nån som vill köpa en Thorn 2004 129×37,4 (riktigt bra bräda för det mesta!) nu så kan jag köpa en direkt 🙂
    Vad ska du ha för den? Jag har en newbiepolare som kanske är intresserad! Spamma honom här Om någon annan har något i samma längd i ett vettigt skick och till ett vettigt pris så får ni gärna spamma honom också!

Vet inte vad som kan vara lämpligt som pris, är i bra skick iaf. Kostade väl 5-6k ny iaf, även om det spelar mindre roll nu kanske 🙂
    3k?

• yann

Medlem
    13 juni, 2006 vid 09:10

Ok, har du en bild på den? Kan nog bli en snabb affär. Klarar du det eller behöver du vänta på att du får tag på en ny? Vet att det finns nyinkomna Tablasbrädor hos Fahlén. Du kan väl PM:a ditt mobilnummer så kan vi höras sen!

• jezaja

Medlem
    13 juni, 2006 vid 10:32

Yann: Tog lite bilder precis, skicka ett mail till [email]oskar snabela edespong.se[/email] så skickar jag över dom.
    Nej det är lugnt, jag har en liten och en vågbräda så jag ska nog klara mig utan den ett tag.
    0703579145 är telefonnummret, brädan finns på Mariedal (ovanför Apelviken ungef.)

• yann

Medlem
    13 juni, 2006 vid 12:59

jezaja, vi får inte tag i dig ring mig på 0708-903428 eller Kelly på 0768-764628. Vi drar söderöver från Gbg.

• superoskar

Medlem
    14 juni, 2006 vid 17:34

hur mycke får man betala för en såndära Tablas-bräda ?

• chrille

Medlem
    14 juni, 2006 vid 21:03

5495kr för en Pro Wakestyle 129 och 6995kr för en custom of your choice.
    //Chrille

• yann

Medlem
    15 juni, 2006 vid 06:33

Chrille, vilken storlek på wakesandalerna rekommenderar du för en 43:a? Finns det 2 eller 4 storlekar att välja på? Lite olika på olika webbsajter…

Är det tvärkört att få ner fötterna med reefboots på?

• chrille

Medlem
    15 juni, 2006 vid 21:28

Jag har 43 och kör storlek L-XL. Vad jag vet finns det bara två storlekar, S-M och L-XL.
    /Chrille

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.