Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM AV DANNEMAN !!!!!!!!
- 
		NY FILM AV DANNEMAN !!!!!!!!Publicerad av danneman på 1 juli, 2005 vid 05:05Stor 160 mb i från BJörlandakile 27 juni    dixon svarade 20 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 26 Svar dixon svarade 20 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 26 Svar
- 
			26 Svar
- 
Stor? 
 Nej inte alls det har bara tagit 1h och 12 min att ladda ner den. Danne jag som trodde du var en RIKTIG hakker och inte nån kvartsfigur..
  //Nico 
- 
Kan du inte slänga upp den hos gurra så det blir lite mer fart på nerladdningen?? 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst1 juli, 2005 vid 13:11du kunde inte gjort den större när du ändå var i farten!?!? sega 41% har man kämpat sig till..å de gick inte direkt på 15min att komma dit, 2h 15min kvar säger den..nått 66 megabyte..gaaaaaaah! 
- 
J.Rambo.ska va glad han får va med med sina krascher Ha haaa / Niklas du ska va glad att jag inte tog med dig på filmen he he! Dixon nu e det så att den tappar kvalitet om man komprimerar  ser hellre att det e bra kvalitet än att det går fort ok! ser hellre att det e bra kvalitet än att det går fort ok!Bertoni tackar kul med lite positiva inlägg mer sånt  
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst1 juli, 2005 vid 14:02Jag kan hålla på hela dagen /adde 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst1 juli, 2005 vid 14:02adde was here /adde 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst1 juli, 2005 vid 14:05ahhh..du har fortfarande stora fötter!  
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst1 juli, 2005 vid 14:19gött att se att Basse har en flintplätt!!! 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst1 juli, 2005 vid 14:46nä! idag ville jag sabba just din tråd  bertfjärt! 
Logga in för att svara.