Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM (Av DanneMan) SPEED!
- 
		NY FILM (Av DanneMan) SPEED!Publicerad av danneman på 15 juli, 2005 vid 11:10 En härlig dag i Fiskebäck  c.a:60mb En härlig dag i Fiskebäck  c.a:60mb
 Kika filmen skriv gärna nån kommentar också alltid kul Än så länge ligger den i ftp://ftp.steffo.nu/incoming/ .men jag tror att gurra snart slänger upp den!  Jag filma/surfa även i Björlanda på kvällen: 
 kommer inom kort!       rabbit svarade 20 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar rabbit svarade 20 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Mera speedfilmer i f-bay önskas!!! Vill testa 5.4:an och hypern, de lär gå undan, får se till att ha gps:n till hands då!  
- 
Najs klippt rulle…. Men sttaatttiivvv voooreee brrraaa ibland, liiiteee skkkaakkiggt  När kommer björlanda rullen då???? … vill se NU!!! 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst20 juli, 2005 vid 19:55fan sakker, now we talking! grymt klippt i början i filmen, snabba klipp till musiken  jiiiiiiiha, men Rambo är ingen speedknutte så det var som ett sömnpiller efter den första minuten  gillade början framförallt! men nu vill jag fan se beerlanda rullen                    
- 
Ok jag börjar lite smått men det var inte så mycke material men en liten film kan det ju bli = ) men den får bara dom som komenterat se he he  Sen ska jag köpa ett stativ så kanske det blir lite stadigare            
- 
Nu e 13 JULI I BJÖRLANDA FREESTYLE klar ska bara skicka den! 
Logga in för att svara.