Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM: Big Bad John
- 
		NY FILM: Big Bad JohnPublicerad av gurra1978 på 11 januari, 2007 vid 18:34pure svarade 18 år, 9 månader sedan 24 Medlemmar · 27 Svar
- 
			27 Svar
- 
Jäv.. vad du levererar?!… En ny film i veckan! 
 … 23% downloaded…
- 
Varma applåder för både filmen och seglaren! Ruggigt snygga loopar o andra lustigheter! Jeaaah! 
- 
Jag diggar starkt dina filmer. Håller med om att det var ruggigt gryma loopar. Ser fram emot fler filmer. 
- 
Fän mään. Vad gör du på din fritid? 
 Skoj att få kolla rulle varje dag. Den var riktigt bra. Schyst med olika vinklar, rätt musika och feta trick.Ändrad: kul och tanka junkshop. jämt 1 mb 
- 
Här var den visst 
 EDIT: Gå in på hemsidan så att gurra får sin statistik, det är han värd.. 😉 /Ola
- 
Gurra, såååå skönt med dina rullar! Och John. Seglingen är ju inget annat än Big! Härligt, väntar på nästa! Som vanligt. Och fyyyyyyyy f-n vad jag är obegåvad. Men tur att vår sport är askul även för mer dödliga, ah! 
- 
Tack, tack. Vad gör jag på min fritid? Jag vindsurfar såklart 😉 
- 
@mbkpeter 358931 wrote: Fän mään. Vad gör du på din fritid? 
 (…)Är inte det ganska tydligt – surfar och filmar. Frågan är ju när han hinner jobba, städa, tvätta och hålla på som andra människor. 😉 
- 
@gurra1978 358937 wrote: Tack, tack. Vad gör jag på min fritid? Jag vindsurfar såklart 😉 Så… vindsurfing och film på arbetstid och sedan vindsurfing på fritiden? 😉 Nice. 
 Själv skall man börja plugga nu igen och det ska bli så jäkla skönt att bli lite ansvarslös igen. No work, I like.
- 
gurra1978;358899 wrote:Här är filmen som spelades in i tisdags. Enjoy!!! Härligt Gurra och John!! Man tackar…… 
- 
Man tackar! Inspirerande så in i he-te. 
 Kanonfilm, grym segling!
 Gurra, vad kör du för kamera?Håller med om att Voodoo är grymt, men ibland blir det för j-la avancerat mumbojumbo med djupt avancerade filmfolk. Hittade för rätt längesedan den här effekten. Nåt för dig Gurra o er andra filmpulare…kolla här: 
 video:
 http://www.xtreme-is-back.com/demos/SP-MinorityReport.wmv
 template:
 http://www.xtreme-is-back.com/download/SP-MinorityReport.zipFilma på! 
 /D
Logga in för att svara.