Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ny film—> HABOLOCALS i portugal!!
- 
Är inte Algarve namnet på hela södra kustremsan? Var är det mer exakt? 
- 
Windyboy;642538 wrote:Är inte Algarve namnet på hela södra kustremsan? Var är det mer exakt?hemligt 
- 
JohanW;642539 wrote:hemligtFor det ar bara en handfull svennar i hela europa som kanner till spoten:tongue: 
- 
acemattias;642588 wrote:For det ar bara en handfull svennar i hela europa som kanner till spoten:tongue:Jag känner inte till den ännu men snart kommer jag göra det. väntar 
- 
stebe;634919 wrote:Excellent edit! Fett rippat som vanligt Martin, +för Johans mobe och Kalles BJ3.Håller med Stebe m fl :-)! 
 God Jul!
- 
Windyboy;642727 wrote:Jag känner inte till den ännu men snart kommer jag göra det. väntarhmm, iomed att tillfarten till spoten e uberhemlig, så kommer du troligtvis hitta spoten men inte kunna nå fram. första gången tog det oss 1 dag från det vi såg stället tills vii riggade. inkluderat en fastkörning på ca 3 timmar samt helknullat underrede på hyrbilen. 
- 
mjersen;642819 wrote:hmm, iomed att tillfarten till spoten e uberhemlig, så kommer du troligtvis hitta spoten men inte kunna nå fram. första gången tog det oss 1 dag från det vi såg stället tills vii riggade. inkluderat en fastkörning på ca 3 timmar samt helknullat underrede på hyrbilen.hehe, kanske inte värt besväret då eftersom det finns många liknande spots i området där jag antar att det är. dessutom kommer vi köra med egen bil. 
Logga in för att svara.