Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny fotosajt för surfing

• Ny fotosajt för surfing

Publicerad av Oregistrerad på 13 oktober, 2006 vid 13:04

Helt underbart med alla sköna bilder som kommer fram efter helger som den förra. Jag och en designer har slängt ihop en mycket enkel web för o kunna samla bilderna från dessa och framtida dagar. Bilderna kommer ju upp här på konfen, men man missar tidsperspektivet och det är framför allt svårt o hitta tillbaks till dom..

Bara väldigt enkelt alltihop, men kanske blir det mer med tiden. Visst idéen är inte unik men vi får se vad vi kan utveckla det till.

Tanken är framför allt att man ska slippa leta och vara internetorakel för o hitta alla sköna bilder…

http://www.windmachine.northware.com/

Väl mött och Välkomna in och besöka oss!

Mvh
    Johan Gunnarsson och Tina Hagman
    Göteborg

ola_p svarade 19 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • johan_gbg

Medlem
    13 oktober, 2006 vid 13:56

Har ni provat picasa och deras nya webalbum funktion?
    Det kallar jag enkelt!
    /J

• ola_p

Medlem
    13 oktober, 2006 vid 16:56

Jag tycker, efter att ha tittat snabbt igenom det. Att det behövs en del filande på gränssnittet för att det skall bli riktigt bra. Nu ser jag inte riktigt att det är så mycket bättre än galleriet på surfzone.

Har själv tänkt tanken att skapa nått liknande, men inte riktigt känt för att ta tag i det. Det blir ju ett rätt stort projekt, och jag är dessutom inte direkt systemutvecklare.

Roligt initiativ, jag hoppas ni får till nått riktigt bra.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications