Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny grym rulle med Hadlow!
-
Ny grym rulle med Hadlow!
Publicerad av alohasurfer på 3 februari, 2012 vid 21:04Killen är verkligen i en klass för sig..
http://www.redbull.co.uk/cs/Satellite/en_UK/Video/Aspire-with-Aaron-Hadlow-021243158064432alohasurfer svarade 13 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Tänk om Andy kunde få lite känsla för musik och själ, då kanske hans vids skulle kunna intressera mig utan att ha världsklassåkare med. Nu är det mest kitingen som håller intresset trots att han så hårt försöker uppnå det med andra medel. Aaron är grym nu.
-
jag gillar gordons produktioner, kunde ju varit roligare soundtrack men effekterna får väga upp…
oduglig spelare men tyckte mig se en legit kgb5 där på slutet, nice rulle! -
Ja spelaren är kass, men kunde inte hitta nån bättre till filmen än så länge.
Ja han är jäkligt grym nu! Tyvärr skadade han sig dock här i förrgår. Tråkigt att se. Fick hjälp upp på land för han kunde inte stödja på ena benet alls. Fick veta sen att det var en översträckning i knäet. Dessa jäkla knän alltså… Förhoppningsvis räcker det med några veckors vila! Jag ska spruta in lättmetall i mina knän, sen jävlar.
Logga in för att svara.