Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny insamling till förmån för trädkitarna

• anonym-anvandare

Medlem
    8 november, 2003 vid 18:03

Vilken storlek?
    Peter

• anonym-anvandare

Medlem
    8 november, 2003 vid 18:14

Fattar inte detta snack om att det inte går att försäkra kiter.Jag har själv en vanlig villa/hem med allrisk det gäller för kiter p.g.a att den inte är fast monterad på t.ex en båt.Har själv användt min vid 2 tillfällen(den först en klassisk dum kackig nybörjar grej,den andra en sele som gick sönder )har aldrig varit några större problem,men de kastar ju inte direkt pengar efter en.
    Peter cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 november, 2003 vid 18:22

Tillbaka till försäkring!
    En sak som kanske inte alla tänker på?
    Enligt mitt försäkringsombud kommer nog kitesurfing att jämnställas med fallskärmshoppning och då gäller enligt honom inte olycksfalls.för.Något att tänka på då man sitter där med 50% invaliitet.
    Peter

• anonym-anvandare

Medlem
    8 november, 2003 vid 23:15

Svar till:

Fattar inte detta snack om att det inte går att försäkra kiter.Jag har själv en vanlig villa/hem med allrisk det gäller för kiter p.g.a att den inte är fast monterad på t.ex en båt.Har själv användt min vid 2 tillfällen(den först en klassisk dum kackig nybörjar grej,den andra en sele som gick sönder )har aldrig varit några större problem,men de kastar ju inte direkt pengar efter en.
    Peter cool.gif

[/ QUOTE ]

ehhh vilket bolag????

• anonym-anvandare

Medlem
    9 november, 2003 vid 00:11

Svar till:

Svar till:

Peter cool.gif

[/ QUOTE ]

ehhh vilket bolag????

[/ QUOTE ]
    Trygg-Hansa.Det kan ju blivit ändringar på vad som gäller sedan juni men jag tvivlar.
    Peter

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny insamling till förmån för trädkitarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.