Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny joint till North Race base??

• Ny joint till North Race base??

Publicerad av mjunken på 15 maj, 2009 vid 07:59

Jointen på min Northsails Race base har gått av. Jag hittade inte någon lös joint på wallens hemsida och mailade dom förra veckan utan att få svar så det känns inte som att dom har (eller är intresserade).

Finns det något annat fabrikat man kan använda?

/Micke

jocke-g svarade 16 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • oscar

Medlem
    15 maj, 2009 vid 09:20

Wallen verkar vara en av sveriges sämsta surfshoppar på att svara på mail….

• jocke-g

Medlem
    15 maj, 2009 vid 10:11

Tjena Micke

Jag beställde från dom i höstas och det funkade hur bra som helst, dom hade inte på lager just då så det tog någon vecka innan jag hade den i postlådan. Och den var enkel att byta för en gång skull. Det är helt klart den mastfoten som jag är mest nöjd med. Har hållt bra och funkar fortfarande kanon fint köpte även en streamline förra sänsongen men den höll bara en säsong sen var det dags att byta joint på den. Det var inga problem att byta den heller och jag hoppas nu att den nya ska hålla bättre.

Ha det gott.

Jocke

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny joint till North Race base??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.