Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny kitefilm med Flip på Junkshop.nu

• Ny kitefilm med Flip på Junkshop.nu

Publicerad av nn4an_mike på 13 mars, 2005 vid 13:31

Tjena.
    En modig grabb fick för för mycket kiteabstinens och trottsade kylan, regnet och snön och gav sig ut i nordlig byig vind i rågelund….

Sessionen filmades och ligger nu på http://www.junkshop.nu/filmdownloads/surf/kite/

Den heter Rågelund 2005

Tänk på att förhållanderna var kassa; Nordlig vind i rågelund = Byigt som satan

Killarna som gjort musiken i filmen heter Wailing Andy & his electric mothers och är ett litet gbg band… om någon vill signa dem så står deras kontaktuppgifter i slutet av filmen wink.gif fler av deras låtar finns att ladda ner från deras hemsida…

Tänk på att det är min andra film jag har gjort, så såga inte för mycket laugh.gif
    fast kom gärna med konstruktiv kritiv….

Mvh
    Micke

samhansson svarade 20 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • mrmille

Medlem
    13 mars, 2005 vid 14:13

innte tsäära, para rhisspaa.

kall kille

• pjoter

Medlem
    13 mars, 2005 vid 14:34

såg ut att satsa hårt trots kylan! härligt!
    gött me lite film på folk som vågar sig ut i kylan!

• metallifredd

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:00

gött mos lilleman!
    vi får dra ut ett gäng om det blir vind nån helg framöver. snart e ju askim ok efter jobbet. kommer man ut vid halv 5 eller så så kan man ju köra en stund.
    had evarit kul om du hade fått med fler gbgåkare på film mike.

• roland

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:11

Helt galet ser ju kallt ut man får ju ingen större lust att gå ut i detta vädret som tur e att Finnair har slarvat bort mina kites.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:17

Jag filmar gärna gbg-åkare, fast än så länge en det ju bara en modig som vågar sig ut.. laugh.gif Faktum är att Filip hade kunnat åka längre om det inte hade varit för att vi som stod på land inte pallade mer i kylan å ville åka hem blush.gif , undrar om man kan operera bort sina köld-sensorer nånstans, det hade vart värt ett par kr att inte känna kyla laugh.gif

Ha det gött
    Micke

• george_jung

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:18

Svar till:

såg ut att satsa hårt

[/ QUOTE ] confused.gif jaja gött me film å vågit å gå ut i cylan!

• luuddee

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:19

kom ner till skåne och rivieran istället.. här kör vi alltid..

• pjoter

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:36

med tanke på hur helvetes kallt de e å fylla dräkten med kallvatten vid krasch så tycker jag dom flesta blir lite fega i kylan. vilket jag inte tycker man kan säga om den här snubben. doppade sig rätt många ggr.
    därför man gärna kör på ställen så man slipper dragga efter bretten vid den här tiden på året.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:40

Ni som tycker det är kallt ska börja åka skateboard istället…kom till Area51 eller besök hemsidan och forumet på http://www.bunkeberget.com cool.gif

• pjoter

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:42

ser jäkligt fint ut! synd att de e 30 mil bara.. frown.gif

• flip

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:44

Fan gubbs så kallt är det inte…. var dock jääääääävligt byigt och svår kört så åkningen är verkligen kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas men man fick komma ut och köra lite i alla fall.

• samhansson

Medlem
    13 mars, 2005 vid 19:13

gött filip.
    Inte konstit att du va sugen på laholmsbukten, lide shoppit där va.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications