Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.com
- 
		nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.comPublicerad av miketk på 3 december, 2008 vid 05:59720 front to blind ,,, sourra svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
- 
			5 Svar
- 
najs mike! fan nu längtar man til värmen!! just nu suger sverige 
- 
Aaaahhhh! 
 Måste vara beachen vid Le Morne va?
 Om så är fallet:
 Har du kört ”One-Eye-vågen” mellan freestylepassen också? En sådan våg får man ju bara inte missa (även om man är freestyleexpert);-)!Måste tillbaka någon gång. Har du koll på bra och billigt boende nära Le Morne? Hatar dom där All-inclusive-resortsen! 
 Det var en svensk som drev ett B ´n B där för ca 2 år sedan, men jag har tappat bort kontaktuppgifterna…:-(. Kanske du har koll Mike?Ha de gott och lycka till på Touren! 
- 
Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom. såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂 kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,, mike 
- 
Man tackar ödmjukast på förhand Mike:laugh: ! 
 Om du kommer ihåg så får du väldigt gärna maila deras kontaktuppgifter på nsc@kinchard.se
 eller skicka personligt meddelande här på Steffo.Håller tummarna för dig inför nästa PKRA. 
 Man blir ALDRIG för gammal för att leva drömmen!Kör hårt! MikeTK;519281 wrote:Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom.såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂 kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,, mike 
Logga in för att svara.