Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny vågbräda ifrån Naish!

• dirk_diggler

Medlem
    12 december, 2004 vid 18:38

vad gör man inte!?!

• rambo_johnson

Medlem
    12 december, 2004 vid 19:29

Svar till:

Svar till:

Jag tycker inte du promotar Naish mer än vad andra promotar sina märken, jag håller även med dig att du aldrig smutskastar andra märken eller att promotandet sker på andra märkens bekostnad! Det jag reagerat på är att när jag ville/försökte marknadsföra Globerider på samma sätt blev jag förbjuden att göra det av Stefan, om jag inte köpte reklam på sidan, vilket Swell inte har, detta tycker jag är en tråkig dubbelmoral på steffo, som inte har med dig att göra! Mvh Bengt N
    P.s Jag valde att inte köpa reklam plats om det ej skedde en upprensning av vissa typer av inlägg på steffo, sedan komm Moderator funktionen, men då hadde Skid gått i graven, annars skulle jag självklart valt att supporta steffo med reklam intäckter D.s

[/ QUOTE ]
    Glömde logga in, men de flesta skulle nog ändå kunna gissa vem det var!

[/ QUOTE ]

WORD

• patrikol

Medlem
    12 december, 2004 vid 21:15

Tja jag förstår av ditt inlägg att du inte lästa inläggen, ett forum är till för att dela med sig av sina uppfattningar har inget som helst emot det.

Det är det Steffo är till för, har inte alls handlat om någons personliga uppfattning. Egentligen så skulle jag bett dig läsa inläggen så att du kan se att det jag reagerade emot var svart målandet felaktigheterna och skitsnacket inte den konstruktiva kritiken som har förts fram. Men det är en så otroligt tråkig tråd så skit i det och kolla på något vettigt i stället.

Nej jag är så långt ifrån en polis på detta forumet som man kan komma. Är ytterst få gånger som jag behövt ingripa mot något inlägg.

• patrikol

Medlem
    12 december, 2004 vid 21:23

Egentligen så hade jag bestämt mig för att inte slösa en bokstav till på dig. Men fråga du dom tio bästa i Sverige om dom tyckar att allt som Naish har gjort är skit och att bomen som Naish använt dom senaste tre åren är helt värdelös. Ja jag känner dom flesta av dom.

• curry

Medlem
    12 december, 2004 vid 21:29

nu syftade väl DD mest på bommen.

• patrikol

Medlem
    12 december, 2004 vid 21:32

Det är innan min tid som moderator tror jag och det är ju bara att beklaga!

Jag har fått direktiv av Stefan hur det skall se ut med smygreklamen på Steffo och försöker hålla efter det så lite så möjligt eftersom jag vill gynna importörerna,
    men en liten text om nyheter som länkar till en sida eller någon bild på något nytt är väl ok tycker jag.

Sen att man inte kan lägga ut hela broshyrer eller liknande med prislistor och grejor är väl förståligt eftersom det finns dom som betalar pengar för att få lägga reklam här på Steffo.

Dessutom så har dom som betalar för reklamplats här på Steffo betydligt större frihet när det gäller inlägg med så kallad smygreklam. Allt enligt Stefans direktiv.

• samhansson

Medlem
    12 december, 2004 vid 21:52

Hej igen patrik, vilka är dom 10 bästa kitarna i sverige? Jag är nyfiken….

• walle

Medlem
    12 december, 2004 vid 21:59

Svar till:

Hej igen patrik, vilka är dom 10 bästa kitarna i sverige? Jag är nyfiken….

[/ QUOTE ]
    inte jag!

• patrikol

Medlem
    12 december, 2004 vid 22:11

Ja det kan vi ju alltid diskutera men utan inbördes ordning och jag har säkert missat någon som inte kör så mycket just i skåne så och några som jag inte känner alls men Rambo, Chrille, Anna, Mike TK, Martin E, Martin B, Jesper B, Falle, august-bröderna

Är ju en högst personlig uppfattning och kan säkert ältas och vältas hur länge som helst sen blir det inte lika självklart längre finns väldigt många duktiga till som slår sig in på den listan men Sam och Hengo är ju rätt vassa dom med wink.gif men nja sen blir det svårare ni får hjälpa mig kanske jag glömt någon som självklart borde vara med. smile.gif

• curry

Medlem
    12 december, 2004 vid 22:24

för att inte glömma sthlmarna! lägg till august-bröderna så har du antagligen de 10 bästa.

• patrikol

Medlem
    12 december, 2004 vid 22:26

Ok Tack känner inte dom så det skall bli Tack!

• nilsson

Medlem
    12 december, 2004 vid 22:27

Det var före din tid som moderator och jag gjorde exakt så som du beskriver, sen vill jag klargöra ett par saker:
    1. Jag har full respekt för dig och ditt kunnande
    2. Jag är ABSOLUT INTE mot Naish grejorna, det lilla jag har prövar dem har jag varit fullt nöjd, jag hoppas även att swell lyckas med sitt återtåg i sverige med Naish!
    3. Sen fattar jag inte att jag blivit indragen i denna tråd, hade lovat mig själv att undvika det! Shame on me!
    4. ett forum blir aldrig objektivt, sen är det klart att alla skall få klistra in nyheter etc.
    5. Sen som jag sa jag skulle gärna betalt, om Stefan hade rensat mer, men det problemet är löst nu! Men jag vill/ville inte sälja till vilket pris som helst!
    P.s Keep up the good work! D.s

• bates

Medlem
    13 december, 2004 vid 01:44

confused.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2004 vid 08:04

Hallå
    Och vad gör en till dom bästa om man får fråga grin.gif
    1 Snackar mest smirk.gif
    2 Snurrar mest cool.gif
    3 vinner mest cool.gif
    4 rätt attityd laugh.gif
    osv,osv
    mvh Roger.Ö
    Bara så man kan börja träna på något grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    13 december, 2004 vid 08:09

Du är bland dom bästa när ingen undrar om du är ibland dom längre!

T.e.x Foppa i Hockeyvärlden inte många som ifrågasätter om han är ibland dom bästa.

Punkt 1 är nog rätt körd från början! wink.gif

Sida 8 av 10

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications