Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya bilder på Kiteaddicts.net från Lundåkra 28/10

• Nya bilder på Kiteaddicts.net från Lundåkra 28/10

Publicerad av eagletech på 31 oktober, 2005 vid 17:10

Fint väder och so-vind 10-15 m/s smile.gif
    Gå in på Pictures/ Fotograf Marcel
    Ha en bra dag cool.gif
    Roger Ö

eagletech svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • skanepaul

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 22:23

Ni måste bara göra om den sidan. Jag hittar fan inte…

• eagletech

Medlem
    1 november, 2005 vid 06:01

vad fattar du nu inte shocked.gif
    Öppna sidan gå in på bilder och vips så kommer korten från dom olika dagarna som vi har tagit kort från,klicka på korten som du vill se.
    Bilder boken funkar precis likadant i alla program ,sidan 1,2,3,4 0sv blush.gif
    Vissa gillade inte färgen vi hade förra året ,nu i år har dom flesta svart bakgrund,vi går i fronten och leder utveckligen av kitesidor wink.gif
    Nu säger du att DU inte förstår ,vänta bara nästa år är alla precis likadana grin.gif
    Mvh Roger Ö

• backe

Medlem
    1 november, 2005 vid 08:52

Jag tycker med det är lite rörigt…

• luuddee

Medlem
    1 november, 2005 vid 09:52

ja för faen rogge. görom sidan nu,.. . lyssna på palle.. vi vill ha ny sida..

• matthias

Medlem
    1 november, 2005 vid 10:30

jag har inga invändningar mot sidan men där e nån som tweakar röven i varje hopp med ett X på brädan. Det ser jag som prio ett på förändringsfronten

• eagletech

Medlem
    1 november, 2005 vid 11:03

Du har tur som inte ser hur hårig den är grin.gif

• eagletech

Medlem
    1 november, 2005 vid 11:06

Men vi lägger upp bilder och har så andra kan lägga upp själv.Vad har du cool.gif
    Mvh Roger Ö

• eagletech

Medlem
    1 november, 2005 vid 11:15

Om sanningen ska fram så håller vi på ,men det tar tid när man har egen firma och vill hellre vara på vattnet än framför datorn.
    Det kommer flera stora ändringar under vintern, sen har jag en nyfödd bebis och 2 barn till som vill ha min uppmärksamhet. laugh.gif (samt fjellan wink.gif)
    Så hemsidan kommer rätt långt ner men vi försöker lägga upp bilder när vi har tid över.
    Mvh Roger Ö

• skanepaul

Medlem
    1 november, 2005 vid 11:37

Jag menar inget illa, tycker bara den är rörig. Ta det som konstruktiv kritik inget annat. smile.gif

• eagletech

Medlem
    1 november, 2005 vid 13:52

Jag vet bara trimmas lite ,vi vet att vissa saker måste bli bättre och vi tar mer än gärna emot vad ni tycker man ska ha på en hemsida som riktar sig enbart till kitare.
    Ni som byggt egna hemsidor vet ju att allt tar en jäkla tid,och ibland funkar inte vissa saker som man tyckte skulle passa in på sidan.
    Vi ser också att många inte orkar hålla på så många kitesidor är nere,det är ju jäkligt trist att se. frown.gif
    Men kom gärna med saker som ni skulle uppskatta på sidan så har vi lite mer att gå på i vinter.
    Mvh Roger Ö

• larssa

Medlem
    1 november, 2005 vid 15:08

Jag skulle uppskatta lite filmer med craschar och jag kan gärna hjälpa till att ordna det tongue.gif

• eagletech

Medlem
    1 november, 2005 vid 17:52

Det har du rätt i, men jag hade bara laddat upp så nu är dom borta.Rövarna wink.gif
    Roger Ö

• eagletech

Medlem
    2 november, 2005 vid 05:02

Nu är även felet hittat som gjorde sidan så jävla slö att ladda upp. smile.gif
    Mvh Roger Ö

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications