Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya brädor från Cabs

• neven

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:08

Och det är Stone som har vart med och tagit fram wakeskaten och den killen kan…

• sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:12

Coolio. Wakeskate är så in i helskotta kul och så in i helskotta svårt. Undrar om det är därför det bara var stillbilder på tricken =)

• sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:15

Hur är det med vindkrav för att köra en sån däringa tingest med kite? Är det lika mycket rocker på en ”kiteskate” som på en wakeskate?

• yann

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:16

Ja, hade wakeskaten bara haft hälften så bra egenskaper i vattnet som en wave-skim hade jag kört det hela tiden i stället men det blir inte kul när man måste koncentrera sig på att ta höjd exakt hela tiden. Hoppas denna är bättre som sagt! När får man testa?

• yann

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:18

Jag körde lätt överriggad på min 12a i chop i rågelund på LF ”Kiteskaten” och man fick kämpa för att överhuvudtaget hålla samma höjd. Ett trick = en lika lång promenad upwind efteråt.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications