Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nya Cabrinha Contra!!!
-
Nya Cabrinha Contra!!!
Publicerad av pepa på 6 maj, 2005 vid 20:31Follow da link.
patrikol svarade 20 år, 6 månader sedan 16 Medlemmar · 46 Svar -
46 Svar
-
såg faktiskt den på coche me andree, ser ut som gastraaaan
-
Den ser ju riktigt snygg ut men vad är det för snack om en 5 lina. Jag ser då ingen
-
Svar till:
Den ser ju riktigt snygg ut men vad är det för snack om en 5 lina. Jag ser då ingen
[/ QUOTE ]
5te lina e bara för tyska cocain adicts
-
Någon som har provat gammla contran 04? Är den bra?
Tänkte kanske köpa en och ha då det blåser dåligt. Ganska ofta här!
Har en 16 kvm x4 nu som största drake. Väger 75 kg. Vilken storlek ska jag köpa, 19,5 eller 22,5 kvm??? Känns som 22,5 kan bli lite stor. Vad tror ni??? -
e de inte bättre med en fet foil om du ska ha då de blåser illa?
-
Vill inte ha nån foilskit. Det ända de är bra till är snö o is och då är de faktist bättre. Annars suger de. Man måste ha en med stängda celler om man ska köra på vattnet och de vill man ju inte ha på snö o is. Nej tub tack.
Blir för dyrt med så många kites
Någon som har provat Contran? -
en foil med stängda celler e väl bättre för snö än en lei då de blåser lite. en lei e ju kass på att börja flyga då de blåser dåligt.
-
En foil med stängda celler på Land, snö och is är skit. Om man krachar den hårt i backen, snön eller isen så går den mycket lättare sönder. Om den inte går sönder så är det fult med drag i kiten som släppar dig efter kiten en stund.
Men vist den väger ju inget så den Flyger ju i mycket mindre vind. Men på vatten är det nog inget att ha
eller? -
Dom enda kites som jag sett fungera att kitea med vid 5 m/s är foils.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Wipika wip 18, med en underground Magic carpet, funkar för mig trots mina 101kg!
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
ah, min rhino 2002 16 kor jag i 5m/s med liten brada.
staffan
-
En eh 16 -04a är mer lättvindsdrake än en contra 19,5 -04a
Det har jag sett med egna ögon!
Logga in för att svara.