Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nya Cabrinha kiten snart här
- 
		Nya Cabrinha kiten snart härPublicerad av eagletech19 på 29 april, 2006 vid 14:04Mums mums ska ni veta :laugh: ,mer får ni veta om 2 dagar 
 http://www.cabrinhakites.com
 Men jag vet redan hahahaha
 Ha det göttmilkman svarade 19 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Contra 12:a, verkar ju intressant…… 
- 
det är säkert nått sjukt revolotionerande… för säkerhets skull lägger jag inn alla mina greje på säljes reda nu. 
- 
SamHansson wrote:det är säkert nått sjukt revolotionerande… för säkerhets skull lägger jag inn alla mina greje på säljes reda nu.
 Alla dina saker ??,jag trodde du bara hade V19
- 
Kanske något för Danska farvatten! Skall bli kul att se dem//Mvh Bengt N 
- 
Varför inte kalla kiten för något annat än samma namn som C-shapen kan man undra? 
- 
jezaja wrote:Varför inte kalla kiten för något annat än samma namn som C-shapen kan man undra?
 Dålig fantasi:shocked:
- 
contra-crossbow låter as grymt ju… contra-crossbow mmm connnnnntttttraaaaaa-crosssssbbbbooooow 
- 
Flip wrote:contra-crossbow låter as grymt ju… contra-crossbow mmm connnnnntttttraaaaaa-crosssssbbbbooooow
 Inte är du väl redan packad:wink:
- 
Enligt min klocka är det den 1 maj nu. Och av principskäl så tänkter jag börja dagen med att göra nått arbetsrelaterat. Vad kunde då vara bättre än att kolla Contran??! 
 Den ser kanon ut ju!
 (edit: og mig till sängs och nyktrade till! Bara att konstatera att humornivån sjunker med vinintaget)
Logga in för att svara.