Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nya darkridern..
-
Eklov wrote:hightech…
http://www.ontopsports.com/catalog/product_info.php?cPath=21_22&products_id=428&osCsid=14c31aec28b82d98244142d5aaf782ed
fy fan verkar hightech asså. Kanske är bättre nu.. -
varför sätter man på ett handtag på OR då man ändå har HP slangen original? känns som onödigt jobb bara.
-
Eklov wrote:hightech…
Ha ha ha!!!
Det där var det roligast läst från en seriös kite tillverkare hittils!
Är den testad av ett oberoende institut i schweiz också?
-
Fan va sugigt med all den propagandan på warriorhemsidan. massa tekniskt mumbojumbo som Sverker skulle sagt ser bara sunkigt ut ju. Ungefär som när man går in på hobbex å kollar på en stereo, står siffror så man håller på att stupa bara för att det ska se grymt ut.. Låter fortfarande sämre än ett par datahögtalare för 40:-.
-
Svinet wrote:hehe min gick nästan av på mitten. Hela infästningen där remmen sitter slets av! Så hoppas jag hade ett söndags exemplar, annars suger kvaliten!
då borde du testa OR-selen… borde ju hålla bättre än så.pjoter wrote:varför sätter man på ett handtag på OR då man ändå har HP slangen original? känns som onödigt jobb bara.
slangen har ju quickrelease… det vill man inte ha på ett handtag tror jag…dessutom är det bra mycket skönare att hålla nån i ett handtag än i en smal slang. -
walle wrote:då borde du testa OR-selen… borde ju hålla bättre än så.
slangen har ju quickrelease… det vill man inte ha på ett handtag tror jag…dessutom är det bra mycket skönare att hålla nån i ett handtag än i en smal slang.
Jag brukar inte hålla pojkar i slangen hehe
Får kanske köpa en sådan. Kör på Patlove idag och det känns ok. Är det bra kvalitet i OR? -
Svinet wrote:Jag brukar inte hålla pojkar i slangen hehe
Får kanske köpa en sådan. Kör på Patlove idag och det känns ok. Är det bra kvalitet i OR?
nej jag gillar heller inte att hålla pojkar i slangen… därför kör jag med handtag!OR e ju kända för att göra kvalitets grejjor, de ingår ju i deras slogan…
Jag har inte fått min sele ännu men återkommer när jag testat den. -
walle wrote:nej jag gillar heller inte att hålla pojkar i slangen… därför kör jag med handtag!
OR e ju kända för att göra kvalitets grejjor, de ingår ju i deras slogan…
Jag har inte fått min sele ännu men återkommer när jag testat den.
Låter bra de!
Logga in för att svara.