Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya grejor på gång ifrån Naish!

• funkyman

Medlem
    16 juli, 2004 vid 05:28

Spara snickersen till i morgon. Då kommer jag. Måste jobba idag…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2004 vid 07:45

Björkäng verkar ju bra för oss nybörjare också… Kan man komma dit och testa din nya Naishbräda??

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2004 vid 10:05

Jag har testat Naish Shift-system med 5:e lina: Det är riktigt grymt för svängradien, depower, relaunch (ingen mer simmning efter kiten), stabiliteten, säkerheten mm. Är helt säker på att det kommer att förbättra för väldigt, väldigt många.
    Jesper, du dömmer ut det rakt av. Kanske är det så att just du inte ska köra med 5:e lina.

Henrik

http://www.swell.se
    http://www.kite.nu

• hengo

Medlem
    16 juli, 2004 vid 10:12

håller faktiskt med peps. på snö är det ju en sak men på vatten jävligt onödigt. känns rätt gammalt och som att dom använder 5e lina bara för att dom har panik eftersom dom inte kommit på nåt shyst säkrehetssystem, detär ju inte nytt direkt.. Windtech körde det redan 01-02

• rambo_johnson

Medlem
    16 juli, 2004 vid 10:19

kanske e nått för feda varbergsbooor

• backe

Medlem
    16 juli, 2004 vid 16:43

Svar till:

håller faktiskt med peps. på snö är det ju en sak men på vatten jävligt onödigt. känns rätt gammalt och som att dom använder 5e lina bara för att dom har panik eftersom dom inte kommit på nåt shyst säkrehetssystem, detär ju inte nytt direkt.. Windtech körde det redan 01-02

[/ QUOTE ]

Känns ju lite som man har kramat ur vad man kan i prestanda från den här U-shapen på kites och att man försöker komma på nya ”gadgets” till nästa års modell för att sälja nya drakar. Men det är ju bara som det känns.

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2004 vid 17:02

Skulle vara intressant med lite bilder på systemet! Kanske ni kan fixa? smile.gif

• michel

Medlem
    16 juli, 2004 vid 19:08

grin.gif

E du go i hela huvet !

grin.gif

• nilsson

Medlem
    16 juli, 2004 vid 20:27

Jag tycker 5:te linan verkar ok! Utan att ha testat det!

• michel

Medlem
    16 juli, 2004 vid 21:16

hmm en liten preview kommer här…

Jag hör av mig när du kan testa på systemet!

/Michel

• rambo_johnson

Medlem
    16 juli, 2004 vid 23:22

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Känns ju lite som man har kramat ur vad man kan i prestanda från den här U-shapen på kites och att man försöker komma på nya ”gadgets” till nästa års modell för att sälja nya drakar. Men det är ju bara som det känns.

[/ QUOTE ]

vi får la seeeee, det satsas ordentliga belopp på R&D i Cabarete för tillfället kul som fean

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2004 vid 17:12

Gött väntar med spänning!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications