Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nya liftass
-
nya liftass
Publicerad av luuddee på 9 augusti, 2004 vid 21:36bilder på nya liftass. som ni ser fungerar den både på land och vatten och svår att förbjuda för den syns inte.. inte heller behöver man någon vind.
patrikol svarade 21 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Jag har promodell bilder postade til mig återkommer med mer i morgon.
-
Min nya Pro modell. Stod utanför på min gård i går helt otroligt och omöjligt att förklara.
-
Det där är ju monstermaskinen din morsa drog upp oss i utmed stranden härom veckan!!!
Fan va hon trampade, att hon bara orkade i 4 timmar fattar jag helt enkelt inte. Men kul var det. Nya LiftAss behöver ju i och för sig inte så mycket ”drag”
/H
-
Jag har skitroliga rosa piller som du kan få testa om du vill.
-
Borttagen användare
Borttagen användare10 augusti, 2004 vid 20:45Finns det någon möjlighet att dessa nya åkdon börjar massproduceras och säljas under ert företagsnamn? prisidé?
-
Bara ni inte behöver blåa grabbar för då är det illa mycket illa!
-
LiftAss har spålt slut sina -04. Pga sin ”natur” är det dock inte så troligt att du sett någon!!! Helt otroligt!
Det finns nån -05 kvar tror jag, kan vara reserverad. Måste leta upp den, kan bli svår att hitta, lite svårt att förklara bara.
-06 börjar säljas inom kort. Du kan reservera en nu om du vill.Patrik, avseende dom blå pillren så kan jag förtälja att den finns en rekommenderad special mix. Den kan även du prova. Jätteskoj faktiskt! Din lilla dam borde uppskatta alla bi-effekter av dina kitekontakter!
-
He He tror inte det tyvärr! Har blivit strängt förbjuden att ens närma mig ägg!
Finns kanske med motsatt verkan det är nog mer aktuellt i mitt fall.
Logga in för att svara.