Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nya Zeeland då!?
-
Nya Zeeland då!?
Publicerad av ballerina på 1 september, 2009 vid 17:48Ja våran resan blir bara längre och längre. Nu är planen att vi ska till Nya Zeeland också. Men vart är det bästa stället där att åka till när man är sådär bra på att kajta och gärna vill se några sevärdheter? :santa:
gasen svarade 15 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jaaaa då kan du sätta på lösöron och leka Sagan om Ringen! 😮
-
Pepä;572192 wrote:Jaaaa då kan du sätta på lösöron och leka Sagan om Ringen! 😮
Grattis på födelsedagen då
-
Vi ser redan ut som två hobbs så vi behöver inga lösöron. Måste ju hälsa på hemma! Kärt barn har många hem 😉
-
Hade väl satsat på att besök east cape, några grymma nästan orörda stränder. Staden gisborne är oxå en skön surfstad =)
-
Åk och hälsa på Ozoneteamet, dom är där nu. Sen får ni berätta hur kiterna är. De kitar mest i Raglan, jag fixar fram lite kontakter om ni vill ha.
-
Underground teamet e shyssta o kör i christchurch, men coolaste stället e ju såklart Queenstown. Där kan ni göra massa tokiga grejer.
-
Ha ha tokiga grejer hakar vi gärna på Larssa och träffar ozone teamet gärna! ringer dig i em jens!
Tackar för tipsen!
-
_Sofia_;572338 wrote:Ha ha tokiga grejer hakar vi gärna på Larssa och träffar ozone teamet gärna! ringer dig i em jens!
Tackar för tipsen!
Skall bara vinna lite stålar så hänger jag på och guidear runt er i Queenstown :laugh:
Ps! Kolla upp http://www.kiwiexperience.com/
-
Sitter och räknar lite på vad det kommer att kosta oss att härrja runt där borta i NZ 🙂 Ngn som vet vad man kan räkna med i matväg? Är det billigare eller dyrare än sverige? ska man satsa på att laga mycket mat själv eller äta ute?
-
Jag och tjejen skall vara i Australien och Nya Zeeland under Feb. På Nya Zeeland hade vi tänkt hyra en husbil och köra runt själva. Dock är jag inte säker på att man får stanna vart man vill, de har ju ingen allemansrätt tyvärr. Någon vet vad som gäller?
-
Kustbevakarna Nya Zeeland på kanal 9, bättre än Packad och klar på vad man skall göra på NZ.
Logga in för att svara.