Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › NYÅRSFESTEN i Uvdal-Geilo
-
NYÅRSFESTEN i Uvdal-Geilo
Publicerad av rambo_johnson på 24 oktober, 2005 vid 19:53Gode Marius har styrt upp det hela nu, delyx kiteski, snowboard, minicross, snöskoter och en jevla massa vodka kan det bli tråkigare?
MER INFO HÄR
http://booking.magaplask.no/np2005/biorno svarade 20 år sedan 15 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Låter mkt trevligt.. frågan är om det finns några kitechicks för lite nyårshångel..eller kanske nån annan som ställer upp?
-
skulle vara kul som tusan.. har juh en flickvän som måste smörjas… undra om hon får så trevligt där uppe.. vet inte vad jag ska locka med, för utom min egna kropp framför en het brasa, kan iofs säga att vissa saker kanske fryser till i ett visst läge vid kyla

-
Svar till:
Låter mkt trevligt.. frågan är om det finns några kitechicks för lite nyårshångel..eller kanske nån annan som ställer upp?
[/ QUOTE ]
Lätt
Jag skickar upp några hangarounds -
Svar till:
tyvärr mille, alla är bjudna utom du
[/ QUOTE ]
Fan rambo, du är som en brakskit mellan airconditionagregaten.
-
ett par mil, men va fan vi hyr en fet SWEBUSS o drar upp?
-
det e typ 80-90 mil från malmö.. e vägarna bra i nörge går det som tusan.. men e vägarna som det va sist vi körde opp tar det lite längre tid när man kommer upp ti bargen.. fett som tusan e där..
-
Svar till:
Hur långt är det från Malmö tex?
[/ QUOTE ]
Det tar 7 timmar från gbg. Se till att sköta fortkörningen på svenska sidan för även om det går att köra rally på norska vägarna (som för övrigt är i u-landsskick) så kostar det skjortan att åka fast och de har ofta kontroller.
nic
-
äh Nic, du pratar i nattmössan!
elva timmar från göteborg tar det. Iaf o föraren heter Alex och Kartläsaren Metallifredd. Bil: Ford eskrot från 1800 nånting.. -
kostar mer at köra 30 km/h för fort än att åka fast för narkotikainnehav hörde jag en busschaffis säga på vägen upp en gång.
-
De är jävligt hårda på fortkörning i Norge.
Kör man mer än 10 km/h för fort så kan de ta körkortet!
Logga in för att svara.