Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nybörjar "Speed" bräda för västkusten.

• Nybörjar "Speed" bräda för västkusten.

Publicerad av allemyr på 11 juli, 2008 vid 18:48

Halloj, första inlägget här på forumet, har sökt en del men hittar inget direkt om volym på brädan ihop med hur mkt man väger osv.

Har vindsurfat högst lite, i stort sätt lite på semestrar utomlands å så, men tyckt det varit riktigt roligt å snice.

Men funderar lite på brädköp å segel, å då helst begagnat, men vill ändå ha ngt lätt åkt som man kan ha ett par år, typ 5, som man inte växer ur på direkten. Ngt högrehastigheter är lite mer prio än hopp å trick.

Har kikat runt lite på köp å sälj sidan här å känns nästan bäst å plocka ihop ngt eget paket från allt som ligger ute på begagnat marknaden, men är lite osäker vilket spann man kan ha på volymen på brädor om man generaliserar lite, men väger 85 kg å är 180 lång, 120 liter tänkte jag mig först men är långt ifrån säker, finns inte så många sådana ute ”/

Kom gärna med tips på en liten hel hetslösning på bräda/rigg som passar hyffsat för mig, gärna begagnat.

Budgeten för hela paketet är la rätt låg typ 6-8 hinkar.

Har väl hur mkt frågor som helst men börjar lite lätt så här, mycket tacksam för hjälp å svar:santa:!

Hare gott / Karl

johanc svarade 17 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • johanc

Medlem
    15 juli, 2008 vid 09:27

Tjena!

Om du går in på konfen vindsurfing finns det några FAQ-länkar högst upp som du förmodligen finner givande!

MVH

JOhanC

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications