• Nybörjare

Publicerad av anonym-anvandare på 27 juli, 2004 vid 18:27

Hej! Tänkte börja vindsurfa och undrar om det går att lära sig på egen hand? Bor i Luleå så det är lite långt till närmaste surfskola. Jag vet alltså ingenting om brädsegling – funkar det att köpa ett kit och hoppa i plurret…?

mickemoose svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mickez

Medlem
    27 juli, 2004 vid 19:27

Hej!

Funkar gör det säkert..men MYCKET plaskande blir det nog smile.gif skulle tipsa dig att försöka hitta nån annan i området som surfar som du kan hänga med ..som kan ge dig lite tips o så.

Lycka till med surfingen!

(surfare sen exakt 1 år tillbaka och på stadig framgång!)

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:59

Det funkar utmärkt!.. Har själv gått den hårda vägen.
    Men en hög dos tålamod och mycke vilja krävs för att man skall orka forsätta. Ett tipps kan vara att köpa instruktions video från peter hart.. Ganska lärorikt eftersom han visar vad nybörjare gör för fel och hur man kommer runt detta.
    Rippa På!
    /ted

• mickemoose

Medlem
    28 juli, 2004 vid 16:07

jag har kört 4ggr(är med andra ord nybörjare) de va lite vingligt första minuterna men sen gisk det bra. nu kan jag köra utan problem. går skit bra och är kuuuul) jag har i of en stor bräda men ändå! lite byig vind här så det är svårare på de viset….:D)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications